Artykuł:
Best Western w Polsce z Managerem ds. Kontroli Jakości
Napisany przez PR, dnia 2013-04-24 13:38:15
Charakterystyczna dla Best Western dbałość o utrzymanie najwyższych standardów przyczyniła się do rozbudowy zespołu w Polsce. Nowo powołane stanowisko Managera ds. Kontroli Jakości, po ukończeniu międzynarodowego programu szkoleniowego Best Western International, objęła Kamila Marat.
Kamila Marat posiada wieloletnie doświadczenie w branży hotelarskiej. Wcześniej pracowała m.in. dla Grupy Hotelowej Orbis, gdzie pełniła funkcję Managera ds. Kontroli Jakości w obiektach z segmentu business i leisure. W strukturach Best Western odpowiada za koordynację i ocenę wszelkich czynności związanych z utrzymaniem odpowiedniego poziomu oferowanych usług, integrację nowych obiektów oraz szkolenie członków sieci z Programu Jakości Best Western.
- Utrzymywanie najwyższych standardów jest dla nas sprawą priorytetową. Przy tak intensywnym rozwoju sieci na polskim rynku nie mieliśmy wątpliwości, że kolejnym krokiem powinno być powołanie Managera ds. Kontroli Jakości na miejscu. Cieszymy się, że zespół wzbogacił się o kolejnego fachowca i zarazem miłośnika hotelarstwa – mówi Saija Kekkonen, Dyrektor Zarządzający Best Western na Finlandię, kraje bałtyckie i Polskę.
We wszystkich hotelach Best Western na świecie ocena jakości przeprowadzana jest wyłącznie przez certyfikowanych ekspertów posiadających stosowną wiedzę i umiejętności. Kamila Marat jest pierwszą osobą w zespole, która ukończyła międzynarodowy program szkoleniowy prowadzony przez trenerów i specjalistów Best Western International w zakresie Globalnego Systemu Zapewnienia Jakości. Jako jedna z 16 kandydatów z całego świata, którzy uczestniczyli w szkoleniu, miała okazję zapoznać się ze szczegółowymi zasadami kontroli prowadzonymi przez sieć.
Do sieci Best Western w Polsce należy obecnie 19 obiektów. Otwarcie kolejnego planowane jest już w maju.
O sieci Best Western Best Western to największa na świecie rodzina hotelowa, do której należy obecnie ponad 4 000 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod trzema markami: BEST WESTERN, BEST WESTERN PLUS oraz BEST WESTERN PREMIER. To, co łączy obiekty Best Western to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo – marketingowe. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Każdego dnia goszczą łącznie setki tysięcy gości. BW Hotels Osuuskunta, określany też jako Best Western Hotels Finland, Baltic States and Poland, jest siedzibą biura reprezentującego sieć Best Western w Finlandii, krajach bałtyckich oraz w Polsce.
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.
Użyte tagi: Kamila Marat, Best Western, Manager ds. Kontroli Jakości, hotel, obiekty konferencyjne