Artykuł:
Centrum Konferencyjne Adgar Plaza - wywiad z zarządcą obiektu.
Napisany przez PR, dnia 2011-09-21 09:32:31
Wywiad z Panią Katarzyną Bobowską - zarządcą Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza w Warszawie.
1. Dzień dobry Pani Katarzyno. Bardzo miło nam gościć Centrum Konferencyjne Adgar Plaza na łamach serwisu www.e-konferencje.pl. Nasi czytelnicy są bardzo ciekawi dlaczego właśnie Pani obiekt jest godny uwagi?
Centrum Konferencyjne Adgar Plaza, którym mam przyjemność zarządzać, to jeden z najnowocześniejszych obiektów konferencyjnych w Warszawie. Od początku jego funkcjonowania przyjęliśmy strategię, zgodnie z którą wyróżnia nas zupełnie wyjątkowa i indywidualna obsługa każdego klienta i już widzimy, że przynosi ona spodziewane efekty. W czerwcu pobiliśmy kolejny rekord – odbyło się u nas 35 konferencji, w których w sumie wzięło udział ponad 2 500 osób! Mamy coraz więcej nowych klientów, którzy przychodzą do nas z polecenia poprzednich, natomiast Ci, z którymi już współpracowaliśmy, jeśli tylko mają taką możliwość – wracają z kolejnymi konferencjami i szkoleniami. To nasza najlepsza wizytówka.
2. Doskonała lokalizacja Adgar Plaza (centrum biznesowej części Warszawy), kiedy zrodził się pomysł, aby właśnie w tym miejscu stworzyć prestiżowy obiekt dla biznesu?
Centrum Konferencyjne Adgar Plaza powstało w 2008 roku, jako część kompleksu biurowego Adgar, czyli jednego z najlepiej wyposażonych i najbardziej zaawanasowanych technologicznie kompleksów biurowych w stolicy, który oferuje pracującym wyjątkowe warunki sprzyjające efektywnej pracy. Decyzja o wyborze tej lokalizacji zapadła znacznie wcześniej. Wybraliśmy prestiżową dzielnicę biznesową na Mokotowie, ponieważ znajdują się tu siedziby wielu renomowanych polskich i międzynarodowych firm. Dogodna lokalizacja kompleksu na Mokotowie, przy ul. Postępu, w pobliżu Galerii Mokotów, zapewnia szybki dojazd do międzynarodowego Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina (3 km), centrum miasta (7 km) oraz gwarantuje łatwy dostęp do komunikacji miejskiej.
3. Jakie konferencje, szkolenia odbywają się u Was najczęściej? Czy można tu mówić o jakiejś prawidłowości?
Nasze centrum zajmuje łączną powierzchnię 750 m2 i obejmuje 5 sal konferencyjnych oraz Board Room. Tym, co nas wyróżnia jest nowoczesny, ciekawy design oraz oryginalny wystrój wnętrz, dzięki czemu nasz obiekt jest często wybierany przez organizatorów wydarzeń dla architektów i projektantów wnętrz. Ostatnio odbyła się u nas m. in. konferencja „Design – nowoczesne trendy w architekturze wnętrz” oraz seminarium „Building Energy Efficiency: komfortowy, bezpieczny i energooszczędny dom XXI wieku”. Oferujemy najnowocześniejsze wyposażenie audiowizualne oraz zaawansowane usługi multimedialne, takie jak video- i telekonferencje, jak również bezpłatną bezprzewodową sieć internetową WiFi. Te udogodnienia są doceniane zwłaszcza przez firmy związane z nowymi technologiami. Dla przykładu – w naszym obiekcie regularnie odbywają się konferencje z serii „Facebook NOW” organizowane przez firmę ARBOinteractive. Układ naszego obiektu, który w sumie może pomieścić ponad 300 osób, umożliwia dowolną aranżację przestrzeni. Coraz częściej firmy organizują u nas większe eventy, w których bierze udział nawet kilkuset uczestników, na potrzeby których rezerwują całe Centrum Konferencyjne Adgar Plaza.
4. Bardzo proszę opowiedzieć czytelnikom e-konferencje.pl o najciekawszej konferencji/ kongresie bądź najbardziej wyjątkowej jaką mieliście okazję organizować.
Każde wydarzenie, które odbywa się w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza jest dla nas wyjątkowe. Przy współpracy z każdym, kto organizuje w naszym obiekcie konferencję, dajemy z siebie wszystko, aby nasz klient był w 100% zadowolony. Ostatnio największym wyzwaniem są dla nas spotkania, w których bierze udział 200-300 osób. Ze względu na to, że nasz zespół dysponuje doświadczeniem w organizacji rozmaitych wydarzeń specjalnych, służymy naszym klientom wszechstronną pomocą, co bardzo sobie cenią i chętnie wykorzystują.
5. Pani Katarzyno, jak wygląda Państwa oferta konferencyjna? W jaki sposób zachęcacie do organizacji szkoleń lub konferencji właśnie w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza?
Od początku funkcjonowania naszego centrum wyznaczyliśmy sobie jasne cele – utrzymywać niezmienną, najwyższą jakość świadczonych usług aby zapewnić satysfakcję naszych klientów i zawsze dostosowywać się do ich preferencji poprzez proponowanie elastycznych rozwiązań. Mamy do dyspozycji rewelacyjną lokalizację, doskonałe zaplecze techniczne i grono doświadczonych fachowców. Zawsze podkreślam naszym klientom, że z takimi atutami jesteśmy w stanie sprostać wszystkim wyzwaniom, jakie przed nami postawią. A oni doceniają to bo zyskują miejsce gdzie czują się bezpiecznie. To bardzo ważne przy organizacji wydarzeń, gdzie wszystko może się wydarzyć i to bardzo często w ostatniej chwili.
6. Czym odróżniacie się w tej kwestii od innych obiektów konferencyjnych w okolicy?
Osobiście byłam zaangażowana w tworzenie Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza od podstaw. Pracując wiele lat po stronie klienta obiektów konferencyjnych wiedziałam, że brakuje miejsc, w których może on poczuć się spokojnie i bezpiecznie. Od samego początku postawiliśmy więc na kompleksową obsługę klienta oraz nowoczesne i niezawodne wyposażenie. Nasz obiekt oferuje najnowocześniejszy sprzęt audiowizualny oraz zaawansowane usługi multimedialne, takie jak video- i telekonferencje, jak również bezpłatną i bezprzewodową sieć internetową WiFi. Udogodnienia te są coraz powszechniej wykorzystywane przez naszych klientów.
Coraz więcej firm organizujących konferencje zwraca uwagę na najwyższą jakość obiektów, z usług których korzystają i chodzi tu nie tylko o nowoczesny design. Nasi klienci doceniają komfort, jaki zapewniamy ich gościom. Wszystkie oferowane przez nas sale zapewniają dostęp do światła dziennego i są wyposażone w najwyższej klasy meble, takie jak specjalne krzesła dopasowujące się do ciała i oddychające razem z nim.
Organizatorom konferencji oferujemy także trzypoziomowy parking podziemny, dzięki czemu uczestnicy wydarzeń odbywających się w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza nie muszą martwić się o miejsca postojowe. Jest to ogromna zaleta, zwłaszcza w centrum biznesowym na Mokotowie, w którym często trudno znaleźć wolne miejsce do zaparkowania samochodu.
7. Z jakich sukcesów Centrum Adgar Plaza jest Pani najbardziej dumna?
Najbardziej cieszy mnie to, że mimo, że jesteśmy na rynku od niecałych dwóch lat zyskaliśmy już grono stałych, zadowolonych klientów, którzy do nas regularnie wracają. Polecenia klientów i długofalowa współpraca to dla mnie najlepszy dowód na to, że przyjęliśmy dobrą strategię działania. W czerwcu pobiliśmy kolejny rekord jeżeli chodzi o liczbę zorganizowanych u nas spotkań, wynajętych sal i uczestników wydarzeń. Mam nadzieję, że ta tendencja będzie się utrzymywała, bo to dowodzi, że dobrze wykonujemy naszą pracę.
8. Czy goście oprócz sal konferencyjnych pytają o dodatkowe atrakcje? Co Adgar Plaza może im zaproponować, a w czym pomóc?
Oczywiście, wiedza i doświadczenie, jakim dysponuje nasz zespół, pozwalają nam oferować naszym klientom o wiele więcej niż tylko wynajem sal. Zespół Adgar Plaza został dobrany w ten sposób aby rozmawiał on z klientem tym samym językiem, co bardzo ułatwia wspólpracę. Chętnie służymy pomocą w przygotowaniach do konferencji oraz w trakcie jej trwania. Niejednokrotnie nasz zakres pracy jest na tyle szeroki, że wspieramy organizatorów na podobnych zasadach jak agencje eventowe. Ze względu na rozległą bazę firm, z którymi regularnie współpracujemy, jesteśmy w stanie wynegocjować dla naszych klientów bardzo atrakcyjne warunki finansowe przy zachowaniu najwyższych standardów. Dotyczy to między innymi takich usług jak kompleksowa obsługa cateringowa wydarzeń obejmująca przerwy kawowe, śniadania biznesowe, lunche, kolacje, bankiety przy okrągłych stołach, tłumaczenia symultaniczne, dokumentacja fotograficzna i filmowa, zapewnienie prowadzących czy scenografii.
9. Jak ocenia Pani rozwój branży konferencyjnej w samej Warszawie?
Z radością zauważam tendencję polegającą na organizowaniu konferencji w miejscach, w których panuje ściśle biznesowa atmosfera. Coraz więcej organizatorów mniejszych lub większych wydarzeń zamiast hoteli wybiera obiekty stworzone specjalnie z myślą o spotkaniach biznesowych, takie jak Centrum Konferencyjne Adgar Plaza. Dzięki temu mają pewność, że ich uczestnicy będą mogli skupić się na omawianej tematyce i nie będą rozpraszani przez restauracje, kasyna czy gości hotelowych.
10. A jak wygląda przyszłość Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza? Jakie plany, inwestycje, a może zmiany?
Mamy za sobą rozbudowę Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza, dzięki której udostępniliśmy naszym klientom dwie nowe sale. Nasze wyniki biznesowe są coraz lepsze, co pokazuje, że przyjęta przez nas strategia jest trafna. W najbliższej przyszłości chcielibyśmy skupić się na ugruntowaniu pozycji Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza na warszawskim rynku obiektów konferencyjnych. Liczymy, że kolejne miesiące przyniosą następne rekordy pod względem liczby organizowanych u nas wydarzeń.
Dziękujemy za rozmowę.
Wywiad przeprowadziła Małgorzata Michalska
Zakaz powielania całości lub fragmentów tekstu.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KATARZYNA BOBOWSKA
ZARZĄDCA CENTRUM KONFERENCYJNEGO ADGAR PLAZA
Adgar Poland B.T.C.N.V. Conference Centre
Spółka Komandytowa
Telefon: +48 22 337 40 73
E-mail: katarzyna.bobowska@adgar.pl
Obszary specjalizacji: zarządzanie Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza, organizacja wydarzeń biznesowych, konferencji i szkoleń.
Katarzyna Bobowska zarządza Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza od października 2008 roku. Uczestniczyła w tworzeniu tego obiektu od podstaw. Do jej obowiązków należało stworzenie strategii działania Centrum oraz jego kompleksowej oferty oraz zarządzanie procesem budowy ze strony inwestora. Obecnie odpowiada za funkcjonowanie Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza, w tym budżet, marketing, sprzedaż, zarządzanie zespołem pracowników i podwykonawcami, pozyskiwanie klientów i utrzymywanie z nimi relacji.
Z branżą MICE (meetings, incentives, conferences, events) związana jest od 8 lat. Wcześniej kierowała pracą Działu Konferencji jednego z najbardziej prestiżowych wydawnictw dla menedżerów, Harvard Business Review Polska, w którym odpowiadała za organizację konferencji i wydarzeń biznesowych dla czytelników polskiej edycji magazynu. Organizowała m.in. takie wydarzenia, jak: Media Trendy, Forum Marketingu, Polski Kongres Reklamy, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a także cykle imprez: Autorytety Zarządzania i Executive Briefing. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała w agencjach eventowych i reklamowych Verso Polska oraz Greenfish organizując wydarzenia dla takich klientów jak Pekao S.A., Pioneer Pekao Investments, Allianz, ING Lease, Wyborowa S.A,. Motorola.
Kompleks Agdar Plaza
Foyer i bufety cateringowe
Sala ABC
Centrum Konferencyjne Adgar Plaza
Użyte tagi: wywiad, Katarzyna Bobowska, konferencje, Centrum Konferencyjne Adgar Plaza, sale konferencyjne, Warszawa