Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Certyfikat Złoty Standard

Napisany przez Hotel SPA Wieniawa, dnia 2012-02-21 12:46:14

Miło nam przekazać informacje, że nasz hotel został odznaczony certyfikatem branżowym " Złoty Standard w obsłudze klienta".


Hotel***Wieniawa uzyskał NAJWYŻSZE NOTY w ramach przeprowadzonego audytu. Audyt obejmował ocenę funkcji przedsiębiorstwa w obszarach: obsługa klienta w recepcji, restauracji, pokój i ciągi komunikacyjne, otoczenie hotelu, działania marketingowe, strona internetowa i potencjał organizacji.
Naszym celem jest ciągłe podnoszenie jakości świadczonych usług, a najcenniejszą nagrodą zadowolenie naszych Gości.

 " Złoty Standard " jest wyróżnieniem, które potwierdza wysoki poziom obsługi klienta. Od dawna miarą standardu hotelu czy restauracji jest liczba gwiazdek lub zdobyte certyfikacje branżowe. Lecz niezmiennie najwyższym wyróżnieniem pozostaje uznanie klientów – nie bez przyczyny: ich opinie uchodzą za najbardziej wiarygodne, a przez to są skuteczną dźwignią promocji i sprzedaży.

Ten sukces to zasługa całego naszego Zespołu, który zawsze dokłada wszelkich starań, by każdy Gość czuł się u nas bezpiecznie i komfortowo.

Użyte tagi: nagradzane

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.