Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Deduplikacja

Napisany przez WP, dnia 2018-03-26 09:11:46

Deduplikacja to jeden ze sposobów, na zapewnienie wysokiej jakości baz adresowych. Polega ona na wyeliminowaniu powtarzających się w bazie wpisów, które mogły powstać z powodu różnej formy zapisu nazw lub błędów literowych. Dzięki temu firma unika wyższych kosztów związanych z działaniami marketingowymi oraz unika narzucania się klientom, poprzez wysłanie podwójnych ofert.

Zalety deduplikacji

Aktualna i kompletna baza danych leży u podstaw działalności każdej firmy. W celu poprawienia jakości zapisu danych powstały różne narzędzia, wśród których ogromne znaczenie ma deduplikacja. Dzięki wyeliminowaniu powtarzających się wpisów, firma może uniknąć wielu pomyłek i nieprzyjemności. Do podstawowych zalet deduplikacji należą:

  • Dobra relacja z klientem. Unikanie błędów związanych z dublowaniem działań windykacyjnych, lub wysyłaniem kilkukrotnie tych samych ofert. Takie działania stawiają firmę w złym świetle i zapadają w pamięci klientów jako nachalne i niekompetentne.
  • Unikanie dodatkowych kosztów związanych ze zwrotem paczek, które w wyniku pomyłki zostały dostarczone klientowi dwukrotnie.

Aby uniknąć powtarzających się wpisów można zamówić usługę deduplikacji http://dataquality.pl/standaryzacja-deduplikacja-czyli-zapewnic-wysoka-jakosc-danych-adresowych/, która wyeliminuje niepotrzebne pozycje. Dzięki temu zwiększymy jakość bazy danych, która bezpośrednio przełoży się na skuteczność podejmowanych przez nas działań.

 

Deduplikacja i inne sposoby na zwiększenie jakości danych

Oprócz deduplikacji istnieją również inne narzędzia, dzięki którym możemy poprawić jakość naszej bazy danych. W zależności od potrzeb możemy zdecydować się na standaryzację, weryfikację, wzbogacenie o dodatkowe informacje i geokodowanie. Dzięki standaryzacji uzyskamy jednolity zapis wszystkich danych oraz wyeliminujemy błędy w nazwach i numerach telefonów. Weryfikacja sprawdzi poprawność takich numerów jak NIP i PESEL oraz format numerów telefonów a geokodowanie przypisze do informacji o lokalizacji współrzędne geograficzne. Możemy również wzbogacić posiadaną bazę o dodatkowe informacje, na przykład brakujące kody pocztowe. Wszystkie te narzędzia pozwalają na skuteczne działania, które wymagają użycia danych adresowych. Ułatwiają zatem kontakt z klientem, pomagają uniknąć niepotrzebnych kosztów kampanii marketingowej, umożliwiają rzetelną analizę prowadzonych działań i lepsze planowanie w przyszłości. Dlatego oprócz deduplikacji warto rozważyć jeszcze inne sposoby na poprawę jakości danych, gdyż przekładają się one na zyski całej firmy.

Użyte tagi: deduplikacja, baza danych

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.