Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Dyrektorzy zagranicznych oddziałów Polskich Ośrodków Informacji Turystycznej spotykają się w Małopolsce.

Napisany przez Mercure Racławice Dosłońce Conference&SPA, dnia 2011-11-21 12:03:24

W dniach 21-24 listopada Małopolska będzie gościć dyrektorów 14 Polskich Ośrodków Informacji Turystyczne - zagranicznych przedstawicielstw Polskiej Organizacji Turystycznej. W hotelu Dosłońce Conference & SPA w gminie Racławice spotykają się z władzami Polskiej Organizacji Turystycznej osoby odpowiedzialne za promocję turystyczną Polski w najważniejszych regionach świata:

w USA, w Japonii, Szwecji, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Austrii, Niemczech, Francji, we Włoszech, Belgii i Holandii i Rosji.

Robocze spotkania organizowane są przez Polską Organizację Turystyczną dwa razy do roku i odbywają się każdorazowo w innym regionie Polski.  Stanowią one okazję do  zapoznania się z nowymi produktami turystycznymi, które mogą być promowane za granicą  - podkreśla Anna Maciąga z Polskiej Organizacji  Turystycznej. Tym razem gospodarzem  będzie  gmina Racławice,  miejsce słynnej z bitwy 1794 roku pod dowództwem  Tadeusza Kościuszki. Dla regionu Miechowskiego i jego władz spotkanie z osobami odpowiedzialnymi  za promocję turystyczną Polski  za granicą to niepowtarzalna okazja na uzyskanie niezbędnych wskazówek, informacji, które zostaną uwzględnione w strategii promocji  tego najmniej w Małopolsce znanego pod względem turystycznym regionu. Po otwarciu w październiku Miechowskiego Punktu Informacji Turystycznej  to kolejny  ważny krok w stronę promocji północnej części Małopolski.  Oprócz zwiedzania Miechowa wraz z Bazyliką Grobu Bożego organizatorzy zaplanowali miedzy innymi wizytę w  krakowskim Muzeum w Podziemiach Rynku.  

Podczas spotkania uczestnicy dyskutować będą przede wszystkim na temat działań promocyjnych planowanych do realizacji w latach 2012 - 2013 oraz zostaną przeszkoleni w zakresie ustawy o zamówieniach  publicznych.

Trzeciego dnia dla przedstawicieli małopolskiej branży turystycznej zorganizowano warsztaty, w trakcie których w rozmowach można będzie uzyskać niezbędne wskazówki  o sposobie dotarcia do turystów w danym regionie, o specyficznych oczekiwaniach turystów w poszczególnych krajach oraz o planowanych spotkaniach branżowych i możliwościach promocji za granicą.   To doskonała okazja, aby dowiedzieć się jak przygotować ofertę, by  zachęcić turystę z danego  kraju do przyjazdu do  Małopolaski, w jakich  wydarzeniach branżowych brać udział i jak skutecznie kształtować  wizerunek regionu za granicą   – podkreśla  Anna Ślusarczyk Account Manager w Hotelu  Dosłońce.

 

***

Informacja z http://www.pot.gov.pl

Polska Organizacja Turystyczna realizuje swoje cele na poszczególnych rynkach poprzez swoje przedstawicielstwa (POIT) w 14 krajach świata. Polskie Ośrodki Informacji Turystycznej pełnią funkcję narodowych punktów informacji turystycznej, są organizatorami licznych imprez, wystaw i stoisk wystawienniczych na największych targach turystycznych. W ich gestii leży także badanie podlegającego im rynku, prowadzenie kampanii i akcji reklamowych, zachęcanie dziennikarzy i touroperatorów do zainteresowania się Polska.

Użyte tagi: Hotel Dosłońce Conference & SPA, hotel, Dosłońce

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.