Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Gdy piszesz tekst SEO…

Napisany przez lh, dnia 2017-07-14 13:39:14

Gdy stawiasz swoje pierwsze kroki w branży SEO, jedno z najgorszych zleceń na tym etapie, jakie można dostać, to: „tekst o dowolnej tematyce”. Jeszcze gorzej jest, gdy nie masz możliwości zapytać o szersze wytyczne.

Dlatego tak ważne jest to, aby mieć kontakt z klientem – niezależnie od tego, czy to pan prowadzący firmę w Końskowoli, czy firma o poważnej nazwie London SEO Agency specjalizująca się w danej branży – możliwość bezpośredniej wymiany uwag i wątpliwości zawsze się przydaje, zwłaszcza gdy trzeba upewniać się odnośnie do niuansów, które mogą mieć wielką wagę i znaczny wpływ na ostateczny kształt danego tekstu.


Na co zwracać uwagę?

Dowiedz się przede wszystkim, do kogo jest kierowany tekst, który masz napisać. Czy ma to być tekst zamieszczony na blogu firmowym, czy też gdzieś w przepaściach Internetu? W jakiej stylistyce należy utrzymać tekst – swobodnej, a może bardziej suchej, informacyjnej? Wpis na bloga, w którym opowiadasz o swojej historii z abonamentem na telefon znacznie się różni od poważnego artykułu, który analizuje kwestię abonamentu na telefony. Wcelowanie się w styl i tematykę jest ważne zwłaszcza w przypadku, jeśli to nasze pierwsze zlecenie od danego klienta. Wówczas chcemy się pokazać z jak najlepszej strony – i słusznie, ponieważ niezadowolony konsument może z przekąsem opłacić umówioną wcześniej kwotę i zamilknąć, nie wróciwszy nigdy do nas. W tej branży tak jest: nie okazuje się zadowolenia wprost, najlepiej je rozpoznać po milczeniu.

 

Czytaj również - Pozycjonowanie stron internetowych - czy warto?

Poznaj

- Pozycjonowanie oraz płatne kampanie reklamowe, czyli sposoby na promowanie sklepu internetowego

- Jak wybrać agencję SEO?


Research i optymalizacja SEO

Generalnie dobrze jest wiedzieć o tym, o czym piszesz, niezależnie od tego, czy to zawiesia budowlane, czy najnowsza technologia portowania gier komputerowych między platformami. Przed copywriterem SEO stoi wiele wyzwań, a im mniej czasu będziesz musiał poświęcić na research, tym więcej będziesz mógł go przeznaczyć na optymalizację tekstu pod względem SEO. Co to oznacza? Przede wszystkim upewnienie się, że padają w nim słowa kluczowe – koniecznie nieodmienne, chociaż w niektórych przypadkach nie ma to większego znaczenia. Dobrym przykładem jest fraza „mieszkanie w Warszawie”, która w dopełniaczu brzmi: „mieszkania w Warszawie”. Jak łatwo zauważyć, obie frazy mogą być wpisywane w Google. Niestety, nie ze wszystkimi propozycjami słów kluczowych jest tak łatwo… Dlatego przed rozpoczęciem pracy warto zapoznać się z wymogami najpopularniejszych wyszukiwarek odnośnie do indeksowania i katalogowania tekstów. Pozwoli to pisać teksty, które znacznie lepiej będą zoptymalizowane pod wyniki wyszukiwania. Oczywiście, branża SEO ma jeszcze więcej sekretów, to jednak są podstawy, które warto znać.

Użyte tagi: SEO Agency, SEO, pozycjonowanie, pozycjonowanie stron, tekst seo

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.