Artykuł:
Konferencja prasowa poświęcona badaniom satysfakcji klienta Goldstandard dla sektoru Turystyka
Napisany przez www.e-konferencje.pl, dnia 2008-03-26 13:14:42
Serdecznie zapraszamy na konferencję prasową poświęconą badaniom satysfakcji klienta Goldstandard dla sektoru Turystyka.
Serdecznie zapraszamy na konferencję prasową poświęconą badaniom satysfakcji klienta Goldstandard dla sektoru Turystyka.
Na konferencji przedstawione zostaną badania dotyczące satysfakcji klienta linii lotniczych.
Gold Standard. Turystyka
Wręczenie wyróżnień dla podsektora LINIE LOTNICZE oraz towarzysząca im konferencja prasowa omawiająca wyniki. piątek, 4 kwietnia 2008, godz. 12.00
Warszawa, Centrum Zielna, 6 piętro, sala Europa
GOLD STANDARD to niezależne, profesjonalne badania satysfakcji Klientów – użytkowników prezentowanych produktów i usług. Nie prowadzimy testów technicznych, porównawczych ani laboratoryjnych. Badamy WYŁĄCZNIE SATYSFAKCJĘ KLIENTÓW – użytkowników. Nagroda GOLD STANDARD oznacza, że dany produkt daje jego użytkownikom PEŁNĄ SATYSFAKCJĘ z jego używania.
www.goldstandard.pl
Serdecznie zapraszam
Monika Osinkowska
Communication Manager
___________________________________________
MMT Management Sp. z o.o. - Spółka komandytowa
ul. Zeusa 81, 01-497 Warszawa
tel. (022) 638-09-86, fax: (022) 638-08-78
kom. +48 501 464 590
www.mmt.net.pl
Użyte tagi: goldstandard, turystyka, konferencje, warszawa, mazowieckie
Zobacz także:
- Stadion Narodowy – obiekt piłkarski i centrum konferencyjne w jednym
- Pomysł na reklamę regionów turystycznych – regionalne potrawy
- Turystyka biznesowa - beneficjenci
- Konferencja „Trendy na rynku pracy - Rynek pracownika a pracodawca. Wyzwania 2008”
- Centrum Konferencyjne Adgar Plaza - wywiad z zarządcą obiektu.