Artykuł:
Konferencje i relaks? To możliwe.
Napisany przez WP, dnia 2017-05-11 10:02:26
W dzisiejszych czasach budowanie marki osobistej jest jednym z kluczowych narzędzi, które może Ci pomóc odnieść życiowy sukces.
Marka osobista, to najprościej rzecz ujmując nasz wizerunek, czyli to co myślą i mówią o nas inni ludzie za naszymi plecami. Jest to zbiór emocji odczuwanych przez ludzi przed, w trakcie i po rozmowie z Tobą. W zasadzie sprowadza się ono do ostatniego wrażenia zapisującego się w głowie osoby, która miała z Tobą kontakt. Możesz być oceniany jako nerwus, pedant, „czepialski” czy skromny. Tak naprawdę, to od Ciebie zależy, jaką markę osobistą sobie zbudujesz.
Niezależnie czy masz biznes typu masaż sportowy warszawa czy jesteś prawnikiem czy może hydraulikiem budowanie marki osobistej z pozoru może wydawać się trudne. Mamy bowiem do czynienia z konkretną osobą, a nie firmą czy produktem. Przedsiębiorstwa w swoich strategiach marketingowych i wizerunkowych mogą wykorzystywać różne sposoby reklamy takie jak np. pozycjonowanie w wyszukiwarce internetowej. Przypuśćmy, że jakaś firma prowadząca sale konferencyjne chce wypromować swoje usługi w Internecie. W tym celu dobiera sobie odpowiednie frazy kluczowe, jak np. sala konferencyjna okolice warszawy, tworzy odpowiednią ilość treści zawierających tę frazę i obserwuje cierpliwie efekty tych działań. Taka firma może też wykupić płatną reklamę, która szybko zapewni jej wysoki wynik wyszukiwania.
W przypadku budowania marki osobistej, Internet dzięki mediom społecznościowym pozwolił szybko zaistnieć w sieci. Żeby zbudować dobrze markę osobistą potrzebna jest strategia, która musi odpowiedzieć na trzy pytania: co?, dlaczego?, jak?
Pytanie pierwsze ma dać odpowiedź na to, co chcesz osiągnąć i jaki ma być efekt Twojej działalności, co dasz ludziom i jakie ich problemy rozwiążesz. Pytanie drugie – dlaczego - ma dać ludziom motywację, aby poszli w Twoje ślady. Jak do tego dojść, w jaki sposób pokazać, jakimi narzędziami się posłużyć, do kogo mówić i kto ma być odbiorcą naszego przekazu?, to trzecie pytanie.
Czytaj - Jak wybrać miejsce na konferencję?
Najbardziej przemawiającym do wyobraźni przykładem na budowanie marki osobistej są politycy w czasie kampanii wyborczej. Ich celem jest zdobycie władzy. Chcą mieć wpływ na kształtowanie rzeczywistości. W czasie wieców i spotkań z wyborcami odpowiadają na pytanie, dlaczego to oni będą najlepiej reprezentować nasze interesy i w jaki sposób to zrobią. Politycy starają się budować tak swój wizerunek, by jak najlepiej odpowiadał sposobowi postrzegania świata przez wyborcę. Jeśli wyborca jest konserwatystą, to polityk będzie często odwoływał się do wartości bliskich temu elektoratowi. W czasie kampanii wyborczej profil facebook’owy takiego polityka będzie zawierał dużo zdjęć z rodziną, oraz grafik i filmów odwołujących się do jego programu.
Oczywiście politycy to jedna z grup, której zależy na budowaniu własnej marki osobistej. Tak naprawdę, własną markę osobistą i pozytywny wizerunek może zbudować każdy, kto do realizacji swoich celów potrzebuje być dobrze postrzeganym.
Użyte tagi: sale konferencyjne okolice Warszawy, hotele w Warszawie