Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Namioty dmuchane - idealne rozwiązanie na wydarzenia plenerowe

Napisany przez link, dnia 2019-07-19 20:33:33

Namioty dmuchane królują na różnego rodzaju imprezach plenerowych. Są funkcjonalne, estetyczne, a ich reklamowa forma przyciąga wzrok przybyłych gości. Wystawcom dają schronienie przed działaniem warunków atmosferycznych, a jednocześnie zapewniają nieskrępowany dostęp klientów do oferowanych produktów.

 

  1. Jakie zalety mają namioty dmuchane?

  2. Namioty reklamowe z marketingowym potencjałem

  3. Namiot pneumatyczny nie tylko dla handlowców

 

Namioty pneumatyczne są wykorzystywane często jako stanowiska handlowe na branżowych eventach, rodzinnych piknikach, koncertach, targach i wydarzeniach sportowych. Ich niekonwencjonalna forma to połączenie trwałej konstrukcji, wytrzymałych materiałów i atrakcyjnego wyglądu.

 

Jakie zalety mają namioty dmuchane?

 

Namiot pneumatyczny to konstrukcja do użytku zewnętrznego - nietuzinkowa i funkcjonalna. Namioty dmuchane można rozkładać na każdej powierzchni, dlatego sprawdzą się idealnie zarówno na boisku sportowym, jak i placu z kostki brukowej. Ich rozłożenie jest stosunkowo proste i zajmuje niewiele czasu - to zaleta głównie dla tych wystawców, którzy muszą szybko zmontować swoje stanowisko i przygotować się do rozpoczęcia wydarzenia. Wystarczy jedynie przyszykować całą konstrukcję i podłączyć do niej elektryczną pompkę. Kiedy namiot wypełni się powietrzem trzeba zamontować jego ściany - przyczepiane na zamek lub rzepy - i gotowe!

 

 

 

 

Namioty reklamowe z marketingowym potencjałem

 

Dmuchane namioty mają ogromny potencjał marketingowy. Można na nich umieścić banery reklamowe lub na stałe nadrukować reklamę firmy, wykorzystując metody cyfrowe, takie jak sublimacja i solwent, lub metodę sitodrukową. Namioty reklamowe często wykonywane są na zamówienie, nie tylko w odpowiednim kolorze, ale również wybranym odcieniu i z gotowym nadrukiem reklamowym. Ciekawą formą są namioty, które można wykorzystywać wielokrotnie do reklamowania różnych firm - reklamę umieszczoną na namiocie zmienia się na dwa sposoby:

  • przez odpięcie ścian i przypięcie innych,

  • przez zmianę banerów reklamowych, które są przytwierdzone przy pomocy rzepów do ścian lub nóg namiotu - ta metoda jest szybsza i tańsza.

 

Reklama umieszczona na namiocie dmuchanym jest doskonale widoczna, a jeśli zachowuje oryginalną formę, to z pewnością przyciągnie wzrok niejednego klienta.

 

Namiot pneumatyczny nie tylko dla handlowców

 

Namiot pneumatyczny na wydarzeniach plenerowych służy nie tylko firmom promującym swoje produkty i usługi. Używają go również służby ratunkowe do stworzenia strefy ratowniczej i pierwszej pomocy, a także organizatorzy eventu - namiot jest dla nich formą polowego biura.

Użyte tagi: namioty dmuchane, namioty, imprezy plenerowe, eventy

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.