Artykuł:
Nowa formuła konkursu „The Best of WorldHotel”
Napisany przez M-S-M, dnia 2014-02-13 09:19:22
Firma MT Targi Polska, organizator VII Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2014, wraz z Izbą Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego zapraszają do udziału w konkursie na najlepszy produkt dla hotelu „The Best of WorldHotel”. W nowej formule konkursu może wziąć udział każda firma, której działalność jest związana z branżą hotelarską. Nagrodą jest prestiżowe logo, a także stoisko na najbliższe Targi WorldHotel.
VII Targi WorldHotel odbędą się w dniach 17-19 września 2014 w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie. Wydarzenie to skupia firmy oferujące produkty i usługi dla szeroko pojętej branży hotelarskiej – od wyposażenia i wystroju wnętrz, tekstyliów i galanterii hotelowej poprzez rozwiązania informatyczne, infrastrukturę rekreacyjną, spa i wellness
po wyposażenie sal restauracyjnych, barów i sal konferencyjnych.
Zasady konkursu
Konkurs na najlepszy produkt dla hotelu zostanie zorganizowany według nowej formuły. Zmiana polega na tym, że swój udział może zgłosić każda firma związana z branżą hotelarską, nie tylko wystawca targów. Produkty można zgłaszać w 3 kategoriach konkursowych: wyposażenie hotelu i infrastruktury okołohotelowej, urządzenia i sprzęt dla gastronomii hotelowej oraz nowe technologie w zarządzaniu hotelem.
Typowane produkty powinny charakteryzować się innowacyjnością, nowoczesnością rozwiązań technologicznych, funkcjonalnością lub innymi znaczącymi wartościami użytkowymi, walorami ekonomicznymi i bezpieczeństwem zastosowania. Udział w konkursie jest bezpłatny, a każdy produkt powinien zostać zgłoszony na podstawie wypełnionego formularza, który należy przesłać do 30 maja na adres organizatora.
Zgłoszenia do konkursu będą jawne, co oznacza, że na stronie Targów WorldHotel na bieżąco umieszczane będą informacje o produktach biorących udział w konkursie.
Atrakcyjne nagrody
Laureaci otrzymają unikalne logo „The Best of WorldHotel 2014” – znak potwierdzający jakość. Poza prestiżem i możliwością używania znaku graficznego to okazja do wyróżnienia się na tle innych produktów dostępnych na rynku, a także rekomendacja dla potencjalnych nabywców. Najlepsze firmy w poszczególnych kategoriach mogą też liczyć na stoisko o powierzchni 9 m kw. podczas Targów WorldHotel 2014. Dodatkowo nagrodą jest pakiet promocyjny ufundowany
przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego oraz pakiet reklamowy od firmy MT Targi Polska.
Wyniki konkursu zostaną opublikowane na stronach internetowych Targów WorldHotel oraz Izby, a także przesłane do prasy branżowej do 30 czerwca 2014. Oficjalne wręczenie nagród nastąpi 17 września podczas Ceremonii Otwarcia Targów WorldHotel 2014.
Więcej informacji na temat konkursu na stronie www.worldhotel.pl.
Użyte tagi: WorldHotel 2014, Targi World Hotel, szkolenia dla branży hotelarskiej