Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Po co komu ścianki reklamowe?

Napisany przez LH, dnia 2017-10-03 10:03:20

Każde przedsiębiorstwo musi postawić w pewnym stopniu na reklamę, aby zacząć zyskiwać rozpoznawalność i mieć coraz więcej klientów czy zleceń. Jednak, gdy jest to dopiero wczesny etap funkcjonowania firmy, nie zawsze można znaleźć w budżecie gotówkę na drogie reklamy w gazetach czy sieci. Dlatego młode przedsiębiorstwa często wybierają się na różnego rodzaju targi czy wydarzenia, na których można zaprezentować stoisko swojej firmy.

Jak się wyróżnić spośród miliona stoisk?

Na każdym stoisku jest jednak to samo, tylko w innych kolorach. Cukierki, firmowe gadżety typu długopisy czy naklejki... A także standy reklamowe. Każdy ma ściankę reklamową, roll-upa i inne tego typu wynalazki, więc można sobie zadać pytanie, po co być kolejną firmą ze ścianką reklamową? Z jednej strony, gdy ktoś zrobi sobie zdjęcie na tle ścianki z logiem i nazwą przedsiębiorstwa, a potem wrzuci do mediów społecznościowych, na pewno wygeneruje to trochę szumu dla firmy. Z drugiej: jeśli każda firma ma mniej więcej taką samą ściankę reklamową w podobnym układzie, to jak w takiej sytuacji można się wyróżnić?

Pomysłowa ścianka reklamowa

Odpowiedź jest prosta – należy zaprojektować ściankę reklamową tak, aby była unikalna. Jak podpowiada na swojej stronie firma RETIO Systemy Wystawiennicze (https://www.retio.pl/), tego typu ścianki to przestrzeń, którą można zaaranżować i ułożyć w ciekawy, przyciągający sposób. Można eksperymentować ze stylem 3D, można się odwołać do znanych i lubianych motywów, a można po prostu dać na ściance coś szalonego i niespodziewanego – ale przynajmniej bardziej szalonego niż zwykłe logo firmy.

 

Ścianki reklamowe jako nośnik dobrej reklamy

Podstawową funkcją ścianek jest przekazanie informacji o tym, że istnieje dane przedsiębiorstwo i zajmuje się ono konkretną dziedziną. Jeśli dzięki oryginalnej aranżacji przestrzeni na ściance uda się sprawić, że każdy przechodzień zapamięta nazwę firmy, to już spory sukces. A jeśli ścianka będzie na tyle ciekawa, że dużo ludzi będzie chciało sobie zrobić przy niej zdjęcie, gwarantuje to dodatkową promocję w mediach społecznościowych. Co najważniejsze, będzie to promocja autentyczna i niewymuszona. Można też rozdawać cukierki w zamian za zrobienie zdjęcia na ściance i opublikowanie go na Instagramie czy Facebooku z konkretnym hasztagiem. Jak widać, istnieje wiele ciekawych pomysłów, w których ścianka reklamowa może odgrywać główną rolę i znacząco przyczyniać się do rozpoznawalności marki... Wystarczy tylko ruszyć głową, zaprojektować dobrze ściankę, a potem zamówić ją z wybranego sklepu, upewniwszy się uprzednio, że produkt będzie najwyższej jakości.

Użyte tagi: ścianki reklamowe, reklama

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.