Artykuł:
Polska firma oprowadza niemieckich turystów!
Napisany przez WP, dnia 2016-05-18 14:25:22
Aplikacja StayForLonger rozwija się bardzo dynamicznie nie tylko w Polsce, ale także poza granicami naszego kraju.
Z usług aplikacji postanowiła zacząć korzystać zagraniczna sieć hotelowa Azimut (http://en.azimuthotels.com). Na stronie obiektu w Berlinie dostępna jest aplikacja dzięki której goście w łatwy sposób są w stanie poznać atrakcje okolicy.
Firma na polskim rynku ma bardzo silną pozycję i współpracuje już z ponad 190 hotelami, co sprawia, iż ekspansja produktu poza granicami rodzimego kraju stała się dla niej realnym wyzwaniem.
Dlaczego polska aplikacja?
„Niezwykła prostota korzystania z narzędzia i ogromny potencjał dla gości, a także informacji dla zarządu przekonały osoby zarządzające Hotelem Azimut, iż warto zamieścić aplikację na stronie hotelu i umożliwić swoim gościom aktywnie z niej korzystanie. Co równie istotne StayForLonger rozpoczęła także pilotażową współpracę z siecią Ameron Hotels (http://ameronhotels.com/) oraz Gut Hotels (http://www.gut-hotels.de/). To bardzo dobrze rokuje na rozwój sprzedaży aplikacji na terenie Niemiec” – Łukasz Sobański, Prezes Zarządu MyBusinessGuide Sp. z o.o. – twórcy aplikacji StayForLonger
Czym jest StayForLonger?
StayForLonger to aplikacja, działająca jako moduł umieszczony na stronie internetowej hotelu, pełniąca funkcję źródła aktualnych informacji na temat lokalnych wydarzeń kulturalnych oraz miejsc wartych odwiedzenia w promieniu 50 km od obiektu hotelowego. Aplikacja gwarantuje aktualność danych i dostęp do wszystkich kluczowych informacji o wydarzeniach i okolicy w jednym miejscu i w kilku językach. Pozwala to gościom oszczędzić czas i dobrze zaplanować swój pobyt. Wszystkie informacje umieszczone są w zakładce na stronie domowej hotelu, a dostęp do nich gość uzyskuje za pomocą? intuicyjnego w obsłudze interfejsu. Musi on jedynie określić planowane daty pobytu oraz kryteria wyszukiwania, takie jak preferowana odległość lub interesujące go kategorie tematyczne. Następnie za kilkoma kliknięciami myszka? dodać wybrane miejsca i wydarzenia do specjalnego plannera i otrzymuje skrojony na miarę, spersonalizowany Plan Zwiedzania.
Jakie są korzyści z użytkowania aplikacji?
Wszystkie informacje umieszczone są w jednym miejscu, a dostęp do nich uzyskuje się za pomocą? intuicyjnego w obsłudze interfejsu. Nasi goście są w stanie dzięki temu szybko i wygodnie zapoznać sie? z pełna? oferta? miejsca, do którego się? udają. Dla managera hotelu aplikacja StayForLonger to przede wszystkim narzędzie prosprzedażowe, dzięki któremu będzie w stanie przyciągnąć nowych gości, a także skłonić? niektórych z nich do wydłużenia planowanego pobytu. Istotne jest to, że dane do aplikacji o wydarzeniach i przewodnickie są przygotowywane przez StayForLonger stąd zdecydowanie odciążany jest dział marketingu i recepcja hotelu w zakresie pozyskiwania aktualności.
Czy aplikacja to tylko informacje o wydarzeniach i atrakcjach okolicy?
Aplikacja pozwala nam na analizę miejsc i wydarzeń budzących największe zainteresowanie u gości hotelowych, co pozwala poznać ich preferencje, wspomóc w budowie bardziej celowej i spersonalizowanej oferty, a tym samym zachęcić gości do pozostania w hotelu dłużej.
StayForLonger – czyli historia powstania i rozwoju?
StayForLonger to marka utworzona przez bardzo młodą firmę powstałą w 2015 roku, która od momentu uruchomienia bardzo dynamicznie się rozwija. W procesie intensyfikowania działań firmy MyBusinessGuide pomogła inwestycja ze strony Inkubatora Przedsiębiorczości EBC, którą Magdalena Grzybowska, Prezes Zarządu ocenia jako bardzo rokującą: „Zdecydowaliśmy się zainwestować w projekt ze względu na obserwowany dynamiczny rozwój bazy hotelowej w Polsce. Jest to odpowiedź nie tylko na zwiększone zainteresowanie Polską ze strony zagranicznych turystów, jak i rosnący ruch turystyczny w kraju. Zwiększająca się baza hotelowa oznacza z kolei, że poszczególne obiekty muszą konkurować ze sobą już nie tylko ceną, ale i jakością oferowanych usług, czy też oferowaniem dodatkowych funkcjonalności strony internetowej. Dzięki informacjom o atrakcjach turystycznych regionu hotele są w stanie pokazać dbałość o klienta czy też przekonać go do pozostania dłużej w danej destynacji. Widzimy również potencjał do rozwijania produktu na rynkach zagranicznych.”
Spółka prowadzi obecnie rozmowy z kolejnymi międzynarodowymi sieciami hotelowymi w Europie i Azji – możemy w związku z powyższym spodziewać się wkrótce kolejnych realizacji.
Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia witryny internetowej promującej aplikację: www.stayforlonger.com.
Użyte tagi: aplikacja turystyczna, StayForLonger, hotele