Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Skuteczna promocja w Internecie

Napisany przez A, dnia 2014-03-04 12:16:31

Codziennie w naszym kraju trwają przygotowania do setek rozmaitych konferencji, spotkań, paneli dyskusyjnych lub pokazów najnowszych osiągnięć działających na terenie państwa firm.

Każde z tych wydarzeń jest ważne dla jego organizatorów, którzy z jego powodzeniem łączą często spore nadzieje na rozpowszechnienie idei, które lansują lub na wypromowanie marki, którą reprezentują. Wszystkim zależy na jak najszerszym zainteresowaniu osób związanych zawodowo z danym zagadnieniem lub branżą, a także na jak największym udziale publiczności oraz mediów.

Nie jest to obecnie sprawa łatwa. Duża liczba tego rodzaju zdarzeń sprawia, że i na tych polach panuje dosyć ostra konkurencja. Co wybiorą adresaci, do których kierowane są zaproszenia i na których liczą organizatorzy, w dużej mierze zależy od właściwej promocji. Czasy prostych anonsów w dziennikach lub pismach branżowych skończyły się zapewne bezpowrotnie. Nakłady wszystkich periodyków spadają z roku na rok. Reklama telewizyjna jest kosztowna i praktycznie jedynym medium liczącym się na tym polu jest Internet. Dobra kampania promocyjna w sieci może przynieść nadspodziewane efekty. Powstaje tylko pytanie, jak ją umiejętnie przeprowadzić w gąszczu portali, witryn oraz stron internetowych. Racjonalnym rozwiązaniem jest agencja social media, której można powierzyć przeprowadzenie takiej kampanii.

Firma czy organizacja, która się na taką drogę zdecyduje, a nie ma pod tym względem wcześniejszych doświadczeń, staje przed kolejnym dylematem, którą agencję wybrać, gdyż liczba tego typu podmiotów jest spora. Wydaje się, że w takim przypadku najlepiej oprzeć się na metodach sprawdzonych i z reguły przynoszących dobre efekty. Obecnie bez kłopotu można sprawdzić, jakie doświadczenie ma konkretna firma z tej branży, jakie jest jej portfolio klientów i jakie ma osiągnięcia w postaci wyróżnionych lub nagradzanych projektów. Często można także zapoznać się z opiniami klientów zamieszczonych na stronach agencji. A w razie wątpliwości lub pytań, można do niektórych z nich po prostu zadzwonić.

Użyte tagi: social media, reklama w internecie, konferencje

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.