Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Szkolenia hotelarskie

Napisany przez PR, dnia 2017-03-15 12:52:42

Polecamy trzy szkolenia dla branży hotelarskiej z popularnego serwisu www.szkolenia24h.pl.


1. Szkolenie Odpowiedzialność utrzymujących hotele

Osoby, które utrzymują hotele lub podobne obiekty, ponoszą odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy gości niezależnie od zawarcia umowy, będącej podstawą do korzystania z obiektów hotelowych. Odpowiedzialność ta może bowiem mieć źródło przed podpisaniem umowy hotelowej, np. przez umieszczenie bagażu w miejscu wskazanym przez gości lub po jej wygaśnięciu. Celem szkolenia hotelarskiego jest kompleksowe omówienie problematyki związanej z odpowiedzialnością utrzymujących hotele.

Program szkolenia:
- Pojęcie „hotelu”,  „utrzymującego hotel” oraz „osoby korzystającej z hotelu”.
- Zakres odpowiedzialności.
- Pojęcie i kwalifikacja prawna rzeczy wniesionej.
- Wygaśnięcie oraz przedawnienie roszczeń.
- Granice obowiązku naprawienia szkody.
- Przechowanie hotelowe.
- Zakłady kąpielowe.

Szkolenie organizuje firma MyWay Training Sp. z o.o. w różnych miastach, m. in. w Krakowie, Gdańsku,  Katowicach, Warszawie czy Poznaniu.

Link do szkolenia: http://www.szkolenia24h.pl/oferta/odpowiedzialnosc-utrzymujacych-hotele/77309,272101/





2.
Szkolenie online Recepcjonista - menedżer hotelu

Szkolenie adresowane jest do osób planujących rozpocząć pracę w recepcji hotelowej, zatrudnionych w zakładach świadczących usługi noclegowe i turystyczne oraz dla kadry kierowniczej obiektów hotelarskich.

Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy z zakresu podstawowych pojęć związanych z hotelarstwem, podstaw prawnych dotyczących pracy w recepcji, właściwej organizacji pracy, wizerunku osoby recepcjonisty, profesjonalnej obsługi gościa hotelowego, procedur check-in i check-out, organizacji usług dodatkowych, systemów rezerwacyjnych, zastosowania Internetu w hotelarstwie, skutecznego oferowania usług dodatkowych dla poszczególnych gości, itp.


Program kursu:
- Wstęp do hotelarstwa
- Organizacja pracy w dziale recepcji
- Etykieta menedżera hotelu
- Usługi hotelarskie
- Zarządzanie w przedsiębiorstwie hotelowym
- Rola marketingu w działalności hotelarskiej

Szkolenie realizowane jest przez internet -  indywidualnie w modelu asynchronicznym. Oznacza to, że naukę można rozpocząć w każdej chwili i pracować w dogodnym dla siebie czasie. Nad kursantem czuwa nauczyciel, który motywuje go poprzez ocenianie jego postępów oraz udziela  wyjaśnień, odpowiedzi na  pytania.

Link do szkolenia: http://www.szkolenia24h.pl/oferta/recepcjonista-menedzer-hotelu/79044,256718/

3. Marketing i sprzedaż usług hotelowych

Głównym celem szkolenia Marketing i sprzedaż usług hotelowych skierowanego do pracowników zatrudnionych w branży hotelarskiej jest skupienie uwagi personelu wokół idei „Klient nasz Pan”. Jeśli da się wypracować taką postawę personelu wobec klientów, to działania pracowników będą efektywniejsze, co przyczyni się do wzrostu zadowolenia i lojalności klientów, co jednocześnie wpłynie na poprawę kondycji finansowej i wizerunku hotelu.

 Program szkolenia
- Recepcja a kreowanie wizerunku firmy:
- Rozpoznawanie potrzeb klienta. Typologia klienta.
- Komunikacja werbalna i niewerbalna w kreowaniu wizerunku firmy
- Zasady doboru garderoby w zależności od okoliczności, gra kolorów
- Standardy telefonicznej obsługi klienta
- Etapy rozmowy telefonicznej - dopasowanie sposobu konwersacji do typu rozmówcy
- Udzielanie informacji
- Taktowne kończenie rozmowy
- Sprzedaż w recepcji..
- Techniki sprzedaży i ich wykorzystanie w recepcji
- Kontakt ze stałym Klientem
- Radzenie sobie w trudnych sytuacjach.
- Mowa ciała i jej zrozumienie u klienta restauracji hotelowej i w drink barze
- Trudny klient, jak z nim postępować?
- Postępowanie w przypadku reklamacji i zażaleń
- Zachowanie w sytuacjach trudnych i konfliktowych

Link do szkolenia: http://www.szkolenia24h.pl/oferta/marketing-i-sprzedaz-uslug-hotelowych/55608,137486/


Dowiedz się więcej o szkoleniach z artykułów i poradników dostępnych w serwisie www.szkolenia24h.pl



Użyte tagi: szkolenia, branża hotelarska, hotele, kursy

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.