Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Trudne życie event managera

Napisany przez Centrum konferencyjne Digital Knowledge Village, dnia 2018-01-24 11:07:46

Praca event managera, poza oczywistą logistyką przy produkcji wydarzenia, to nieustające badanie i eksplorowanie rynku eventowego. Agencje prześcigają się w wyszukiwaniu nowych rozwiązań i pomysłów, a dostawcy w tworzeniu kolejnych, urozmaiconych i innowacyjnych propozycji. Trzeba trzymać rękę na pulsie i być na bieżąco z eventowymi propozycjami. Kluczem do sukcesu jest świeży i dobry koncept. Warto śledzić nowe propozycje w branży i oferować klientom ciekawe i spektakularne rozwiązania.

Na pracę event managera ogromny wpływ mają nowoczesne technologie i nieustannie pojawiające się nowinki, przede wszystkim w obszarze multimediów.


 

Fot. Digital Knowledge Village

Multimedia ułatwiają i uatrakcyjniają komunikację międzyludzką – ważny element każdego eventu. Dzisiaj każde, nawet małe wydarzenie, wymaga obsługi technicznej związanej z multimediami na wysokim poziomie. Nowoczesne technologie są tym, czym dzisiaj możemy najbardziej zaskoczyć uczestników wydarzeń, oferując im nowe emocje.

Jeśli miejsce, w którym zdecydujesz się na organizację wydarzenia, jest nowoczesne pod względem technologicznym, jest to jego niewątpliwy atut.

Technologia pomaga, ale trzeba dużo czasu, aby ją poznać

Wiemy, że aby kreować eventy na miarę XXI wieku, niezbędne jest śledzenie i znajomość najnowszych trendów technologicznych. Obowiązki event plannera nie zawsze jednak pozostawiają czas na zapoznawanie się z każdą nowinką. Nie zawsze znajdzie się też chwila oddechu, by podsumować osiągnięcia, spisać dobre i słabsze strony organizacji.

Przygotowaliśmy ebooka, który ma na celu usprawnienie Twojej pracy. Jak oszczędzić czas podczas poszukiwań optymalnego obiektu na event? Jak dokonać wyboru? Na co zwracać uwagę podczas rozmów z zespołem obiektu?

Jeśli chciałbyś poznać odpowiedzi na te i inne pytania zapraszamy na stronę: goo.gl/bggrRc
umożliwiającą pobranie poradnika.

 

Życzymy przyjemnej lektury i zapraszamy do kontaktu

Autor: Monika Nowacka-Sahin, Dyrektor Zarządzający Digital Knowledge Village

Użyte tagi: event manager, technologie

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.