Artykuł:
Wrocław ma powody do zadowolenia
Napisany przez www.e-konferencje.pl, dnia 2008-04-01 13:02:59
Miastem zainteresowały się czołowe ekskluzywne marki hotelowe, które chcą postawić w ciągu czterech najbliższych lat we Wrocławiu przynajmniej kilka dużych, międzynarodowych koncernów. Hiltona, Sheratona i Mariotta, ale także firmy takie jak UBM Polska i konsorcjum irlandzkich firm McCarthy i Harte interesują się miastem pod względem inwestycyjnym.
Miastem zainteresowały się czołowe ekskluzywne marki hotelowe, które chcą postawić w ciągu czterech najbliższych lat we Wrocławiu przynajmniej kilka dużych, międzynarodowych koncernów. Hiltona, Sheratona i Mariotta, ale także firmy takie jak UBM Polska i konsorcjum irlandzkich firm McCarthy i Harte interesują się miastem pod względem inwestycyjnym. Firmy te właśnie walczą o działkę przy skrzyżowaniu ulic Piłsudskiego i Komandorskiej. Na razie nie wiadomo jakie hotel zostaną wybudowane we Wrocławiu jako pierwsze.
Pewne jest natomiast, że do 2011 roku w historycznym centrum miasta, tuż obok katedry, wybudowany zostanie hotel Rialto.
Wrocław należy do województwa dolnośląskiego położonego na południowo-zachodnim krańcu Polski. Graniczy od zachodu z Niemcami oraz przez Sudety z Czechami. Takie położenie, w połączeniu ze stosukowo dobrze rozwiniętą infrastrukturą transportową daje spore szanse rozwojowe regionu. A dodatkowe hotele z pewnością zatrzymają turystów zza granicy, w szczególności tych z Niemiec na których miasto najbardziej liczy.
Rozwój sektora turystyki w tym turystyki biznesowej zmniejszy dzielący Wrocław i Dolny Śląsk od innych regionów Europy dystans cywilizacyjny, polepszy się jakość życia mieszkańców. Dzięki nowym miejscom pracy w branżach związanych z turystyką, hotelarstwem, gastronomią, zmniejszy się utrzymujące wciąż na wysokim poziomie bezrobocie.
Wizerunek miasta Wrocławia zyska na atrakcyjności, w tym także na atrakcyjności turystycznej. Miasto to wejdzie do grona miast reprezentacyjnych, gdzie organizowane imprezy biznesowe potwierdzą doskonałość tego regionu do organizacji wszelkiego rodzaju imprez korporacyjnych.
Realizacja działań promocyjnych przyciągnie do Wrocławia i na Dolny Śląsk nie tylko turystów, ale także organizatorów konferencji i kongresów, a dzięki temu zostanie wykorzystany istniejący potencjał miasta i regionu do organizowania tego typu imprez.
Źródło: Polska Gazeta Wrocławska.
Użyte tagi: wrocław, dolnośląskie, hotele, inwestycje, turystyka, turyści, konferencje