Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Zmierzyć event.

Napisany przez www.e-konferencje.pl, dnia 2008-09-01 09:48:39

Magazyn Trade Marketer i Event Managers Club ogłaszają konkurs :Zmierzyć event.

Magazyn Trade Marketer i Event Managers Club ogłaszają konkurs :Zmierzyć event.

Zadaniem uczestników konkursu jest opisanie (max. 2.500 znaków) sposobu na mierzenie skuteczności eventów (tj. incentive, konferencja, event promocyjny, targi).
Pomysły oceni jury w skład, którego wejdą przedstawiciele magazynu Trade Marketer, Event Managers Club oraz niezależni eksperci z branży eventowej.
Pięć najlepszych pomysłów zostanie nagrodzonych. Zwycięzcy otrzymają książkę „Proving the Value of Meetings and Events" oraz możliwość publikacji swojej pracy na łamach magazynu Trade Marketer oraz blogu Event Managers Club.

Konkurs rusza 21 sierpnia 2008r
Termin nadsyłania prac upływa 10 września. 2008r.

Prace w Word proszę przesyłać na adres: 
monika.krusiewicz@gmail.com 

 

Źródło:www.trademarketer.pl

 

Użyte tagi: konferencja, event, targi

Zobacz także:

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.