Oferty horeca:
Hotelowe inwestycje parkingowe
PR
Kilka słów:
Miejsca parkingowe stanowią tylko ok. 32% powierzchni całkowitej parkingu wykonanego w tradycyjnej technologii budowli naziemnych lub podziemnych. Koszt miejsca parkingowego bardzo często przekracza wartość zaparkowanego na nim samochodu.
Nowe - rewelacyjne warunki sprzedaży hotelu w Zakopanem!
PR
Kilka słów:
Sędzia-komisarz na wniosek Rady Wierzycieli udzielił Syndykowi zgody na sprzedaż hotelu 5* w budowie w Zakopanem z wolnej ręki, z ceną nie niższą niż 39,9 mln zł. netto ( Postanowienie z dnia 3 listopada 2011 r. )
Szukasz sali na konferencję lub szkolenia? Z Giełdą Zapytań znajdziesz to, czego szukasz!
M-S-M
Kilka słów:
Najpopularniejszy serwis w branży konferencyjnej www.e-konferencje.pl przygotował zupełnie nową aplikację dla poszukujących sal na konferencje, szkolenia, a także dla szukających noclegów i miejsc na najróżniejsze spotkania okolicznościowe.
Pałac lub dworek chętnie kupię
M-S-M
Kilka słów:
Brzmi niewiarygodnie? A jednak. Analizując rynek nieruchomości coraz częściej natrafić można na tego typu oferty. Chętni poszukują ciekawych lokalizacji na restaurację, bądź obiekt wypoczynkowy - interesują ich przede wszystkim obiekty w charakterystycznej starodawnej zabudowie.
Centra konferencyjne
PR
Kilka słów:
Obecne centra konferencyjne odbiegają od tych budowanych w latach 80 ubiegłego stulecia. Te dzisiejsze z czystym sumieniem można określić jako wszechstronne i nowoczesne, czego dowodem są nie tylko ich wnętrza, ale także imprezy jakie się w nich organizuje.
Sale konferencyjne
PR
Kilka słów:
Organizując konferencję mamy do dyspozycji najróżniejsze sale konferencyjne – to oczywiste, tak jak i to, że typy sal i ich pojemność może być dowolnie aranżowana. Na co w takim razie możemy zwrócić jeszcze swoją uwagę organizując konferencje?
Dla kogo e-konferencje.pl ?
Michalska Małgorzata
Kilka słów:
Kto może skorzystać z reklamy w Internetowym Katalogu Obiektów i Usług Konferencyjnych?
Psychologia eventów – przełomowa publikacja !
PR
Kilka słów:
Mimo wielu przeciwności, sukcesywnie rozwijająca się branża eventowa w Polsce, pokazuje jak ważnym narzędziem marketingowym stał się event. Jakub B. Bączek w swojej najnowszej książce porusza psychologiczne aspekty organizacji wydarzeń, klasyfikuje oraz porządkuje tematykę eventową.