Artykuły i poradniki Digital Knowledge Village:
Digital Knowledge Village zwycięża na gali MP POWER AWARDS
Centrum konferencyjne Digital Knowledge Village
Kilka słów:
Nagroda dla Digital Knowledge Village przyznana została w kategorii Event Venue
Centrum Digital Knowledge Village nominowane do nagrody MP Power Venue
Centrum konferencyjne Digital Knowledge Village
Kilka słów:
Centrum Digital Knowledge Village nominowane do nagrody MP Power Venue – wyróżnienia obiektów z największym eventowym potencjałem.
Trudne życie event managera
Centrum konferencyjne Digital Knowledge Village
Kilka słów:
Praca event managera, poza oczywistą logistyką przy produkcji wydarzenia, to nieustające badanie i eksplorowanie rynku eventowego. Agencje prześcigają się w wyszukiwaniu nowych rozwiązań i pomysłów, a dostawcy w tworzeniu kolejnych, urozmaiconych i innowacyjnych propozycji. Trzeba trzymać rękę na pulsie i być na bieżąco z eventowymi propozycjami. Kluczem do sukcesu jest świeży i dobry koncept. Warto śledzić nowe propozycje w branży i oferować klientom ciekawe i spektakularne rozwiązania.
Jak stworzyć dla wirtualnego uczestnika prawdziwą wartość
pr
Kilka słów:
Nie każdy może uczestniczyć w twoim evencie tak, jakbyś sobie tego życzył. Nie oznacza to jednak, że nie możesz zwiększyć zasięgu swojego wydarzenia o kilka tysięcy procent, jeśli tylko znajdziesz rozwiązanie dla siebie.
Spotkanie branży eventowej w Digital Knowledge Village
Centrum konferencyjne Digital Knowledge Village
Kilka słów:
Za nami wyjątkowe wydarzenie, zorganizowane specjalnie z myślą o branży eventowej w Polsce. IV edycja konferencji skutecznego eventu Event Biznes odbyła się 7 listopada br. w centrum targowo-konferencyjnym Digital Knowledge Village w Warszawie.
Dlaczego warto uczyć za pomocą wideo
Centrum konferencyjne Digital Knowledge Village
Kilka słów:
W internetowych opracowaniach można znaleźć wiele statystyk poświęconych skuteczności treści wideo. Wszystkie, niemal bez wyjątku, nastawione są na udowodnienie za pomocą liczb przewagi multimediów nas słowem pisanym. Okazuje się bowiem, że ludzie wolą oglądać, niż czytać. Że oglądane przyswajają lepiej. Że gdy już obejrzą (a nie przeczytają) to gwałtownie rośnie szansa na aktywność z ich strony.
Strona: 1