Artykuły i poradniki Google:
"Darkhotel" - zagrożenie szpiegujące przedstawicieli firm przebywających w hotelach
M-S-M
Kilka słów:
Eksperci z Kaspersky Lab ujawnili informacje o zagrożeniu "Darkhotel" - aktywnej od przynajmniej czterech lat kampanii cyberszpiegowskiej, której celem są ściśle wyselekcjonowani dyrektorzy korporacji podróżujący po świecie.
Kolejna edycja Targów INVEST-HOTEL zakończona!
M-S-M
Kilka słów:
Meble, materace, tekstylia, oświetlenie, armatura łazienkowa, wanny SPA, ubiór dla personelu hotelowego – te i wiele innych produktów można było zobaczyć podczas tegorocznych targów INVEST-HOTEL. Interesującej ekspozycji wystawienniczej towarzyszyły spotkania z profesjonalistami, wykłady, konferencje oraz nowoczesne rozwiązania IT.
Targi INVEST-HOTEL – biznes w doskonałej atmosferze
M-S-M
Kilka słów:
Ten rok jest dla Targów Wyposażenia Hoteli INVEST-HOTEL rokiem wyjątkowym, ponieważ ekspozycję targową współtworzyć będą wystawcy, którzy zaprezentują wiele innowacyjnych produktów i usług poświęconych kompleksowej ofercie z zakresu wyposażenia hoteli. Tym samym targi staną się bardzo ważnych w branży wydarzeniem umożliwiającym promocję wśród profesjonalnych zwiedzających. Tym bardziej, że na stoiskach poszczególnych wystawców prowadzone będą pokazy, konsultacje i debaty.
Masz firmę? Internet najlepszym źródłem informacji o Tobie
J Krzysiek
Kilka słów:
Pytając Polaków o jedno źródło, do którego najchętniej sięgnęliby poszukując informacji czy rozrywki, aż 82% odpowiedziałoby, że Internet. Jedyne 10% wskazałoby telewizję, a po kilka wybrałoby radio czy prasę.
Sztuka inwestowania i promocji obiektu hotelowego - szkolenia podczas Targów WorldHotel 2014
J Krzysiek
Kilka słów:
17 września br., tj. pierwszego dnia VII Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2014, odbędą się dwa szkolenia, które poprowadzą eksperci Akademii Hotelarza oraz firmy doradczej Horwath HTL. Tematyka obejmie „Efektywne inwestowanie w obiekt hotelowy” oraz „Promocję hotelu 2014/2015 - trendy i prognozy”.
Rozwój hotelu we współczesnych realiach.
M-S-M
Kilka słów:
W każdym przedsiębiorstwie, w każdej firmie i w każdym hotelu – odpowiednie zarządzanie pozwala na rozwój, innowacyjność i stabilizację. W dzisiejszych czasach klient przestaje zadawać sobie pytanie „dokąd jechać na wypoczynek”, ale „po co” i to należy sobie jak najszybciej uzmysłowić wdrażając kolejne rozwiązania.
Ruszyła kampania marketingowa hoteli Best Western w Polsce
M-S-M
Kilka słów:
Best Western rozpoczęło 17 marca kampanię marketingową pod hasłem „-30% na wszystkie hotele w sam raz na Wielkanoc i Majówkę”. Promuje ona w Internecie wiosenną ofertę specjalną przygotowaną przez polskie obiekty należące do największej na świecie rodziny hotelowej.
PR manager i social media manager w hotelu
M-S-M
Kilka słów:
W dzisiejszych czasach informacje łowimy w sieci, dlatego perfekcyjny PR manager hotelu powinien stale pogłębiać wiedzę o promocji obiektu w Internecie i najlepiej, gdy działania te podeprze o fachową wiedzę z zakresu tworzenia fanpage, blogów czy wiedzy o pozycjonowaniu serwisów, którym zamierza zlecić reklamę.
Wrocław - miasto idealne na konferencję
J Krzysiek
Kilka słów:
Wrocław to jedno z najszybciej rozwijających się polskich miast. Chodzi nie tylko o sektor turystyki, ale przede wszystkim o rozrost mieszczących się tam firm i pojawianie się kapitału zagranicznego, który pobudza gospodarkę Dolnego Śląska.
Turystyka biznesowa – to się opłaca!
M-S-M
Kilka słów:
Hotelarze wiedzą, jak ciężko zarabia się w kraju, w którym przez większą część roku panują niskie temperatury powietrza niesprzyjające aktywnej turystyce. Siłą rzeczy turystyka biznesowa stała się głównym motorem napędowym tego sektora.