Artykuły i poradniki Ads:
„Efekt szminki” a targi
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Rynek targowy to odbicie stanu gospodarki. Na podstawie wielkości i rozmachu dużych imprez targowych najlepiej można odczytać kondycję i nastroje w poszczególnych gałęziach przemysłu. Tegoroczna popularność targów organizowanych dla branży fryzjerskiej i kosmetycznej świadczy o tym, że paradoksalnie te dwa sektory cieszą się szczególnym powodzeniem w czasach gospodarczej destabilizacji. Jest to wynik tzw. efektu szminki, przejawiającego się tym, że w trakcie dekoniunktury ludzie zamiast drogich i ekskluzywnych artykułów, wybierają mniejsze i tańsze produkty luksusowe.
Gdańsk gospodarzem konferencji ICCA w 2011 roku!
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Gdańsk Convention Bureau (GCB), działające przy Gdańskiej Organizacji Turystycznej (GOT), wygrało międzynarodowy konkurs na zorganizowanie prestiżowej na świecie konferencji „ICCA Research, Sales & Marketing Programme" w 2011r. w Gdańsku.
MTP silne wizerunkiem
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Międzynarodowe Targi Poznańskie to najbardziej znana polska marka organizatorów targów – wynika z badania przeprowadzonego przez ośrodek badawczy Pentor Research International*. Największymi atutami poznańskiej firmy są wieloletnie doświadczenie oraz prestiż.
Nasze katalogi objęły patronat medialny nad targami EVENT 2009.
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Współpraca pomiędzy Międzynarodowymi Targami Polska a internetowymi serwisami www.organizatorzyimprez.pl oraz www.e-konferencje.pl – ROZPOCZĘTA.
Walentynkowe podróże
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Walentynki podobnie jak Halloween spotykają się z krytyką ze strony części społeczeństwa w Polsce. Część z nas traktuje je jako kolejne zapożyczenie i amerykanizm, część natomiast jako doskonałą okazję do żarliwego wyznawania miłości. Zimna pora roku, a spragnionych gorącej miłości serc nie brakuje. To dla nich czas Walentynek staje się magicznym momentem na sentymentalne wyznania wśród blasku świec, w takt romantycznej muzyki.
Gustowne wnętrza na konferencje
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Konferencje, naukowe warsztaty, czy szkolenia wiążą się z spędzeniem kilku godzin w jednym miejscu, w jednym pomieszczeniu. Ważne jest to, aby warunki sal konferencyjnych były idealne i sprzyjały wytężonej pracy umysłowej.
Na światowej liście Top Miast – Gdańsk
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
„Dorling Kindersley”, czyli międzynarodowy wydawca renomowanych przewodników, wskazał Gdańsk jako jedno z 10 miast, które warto odwiedzić w 2009 roku! Ranking opublikował brytyjski dziennik "The Times".
Najserdeczniejsze Życzenia Świąteczne
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Dziękujemy naszym Klientom, Czytelnikom i przyjaciołom Redakcji za przesyłane życzenia świąteczno-noworoczne.
MAXGODEK Multimedialna reklama w branży turystyczno – hotelarskiej
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
XXI wiek to czas obrazu. Gazeta bez dużych zdjęć czy Internet bez filmów nie mają racji bytu. Szybkie łącza i traktowanie sieci jako najlepszego źródła informacji sprawia, że firmy chcące zareklamować swoje usługi i produkty upatrują szansy na wyróżnienie się spośród konkurencji przy użyciu narzędzi e-marketingu. Rekordy popularności videoportali potwierdzają, że najbardziej efektywnym przekazem okazuje się połączenie obrazu i dźwięku.
Kryzys selektywnie uderzy w rynek szkoleń w Polsce
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Co drugi HR menedżer uważa, że wpływ kryzysu gospodarczego na rynek szkoleń w latach 2009-2010 będzie duży. Zdaniem badanych, budżety firm na szkolenia zostaną obniżone od 10 do 30 proc. Firmy zrezygnują przede wszystkim z wysyłania pracowników na szkolenia otwarte. Tak sądzi ponad 40 proc. HR menedżerów - wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Delta Training zajmującą się szkoleniami biznesowymi. Badanie zostało po raz pierwszy zaprezentowane na Międzynarodowym Kongresie Kadry w Warszawie.