Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuły i poradniki Ads:

„Efekt szminki” a targi

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Rynek targowy to odbicie stanu gospodarki. Na podstawie wielkości i rozmachu dużych imprez targowych najlepiej można odczytać kondycję i nastroje w poszczególnych gałęziach przemysłu. Tegoroczna popularność targów organizowanych dla branży fryzjerskiej i kosmetycznej świadczy o tym, że paradoksalnie te dwa sektory cieszą się szczególnym powodzeniem w czasach gospodarczej destabilizacji. Jest to wynik tzw. efektu szminki, przejawiającego się tym, że w trakcie dekoniunktury ludzie zamiast drogich i ekskluzywnych artykułów, wybierają mniejsze i tańsze produkty luksusowe.

„Efekt szminki” a targi

Więcej

Gdańsk gospodarzem konferencji ICCA w 2011 roku!

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Gdańsk Convention Bureau (GCB), działające przy Gdańskiej Organizacji Turystycznej (GOT), wygrało międzynarodowy konkurs na zorganizowanie prestiżowej na świecie konferencji „ICCA Research, Sales & Marketing Programme" w 2011r. w Gdańsku.

Gdańsk gospodarzem konferencji ICCA w 2011 roku!

Więcej

MTP silne wizerunkiem

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Międzynarodowe Targi Poznańskie to najbardziej znana polska marka organizatorów targów – wynika z badania przeprowadzonego przez ośrodek badawczy Pentor Research International*. Największymi atutami poznańskiej firmy są wieloletnie doświadczenie oraz prestiż.

MTP silne wizerunkiem

Więcej

Nasze katalogi objęły patronat medialny nad targami EVENT 2009.

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Współpraca pomiędzy Międzynarodowymi Targami Polska a internetowymi serwisami www.organizatorzyimprez.pl oraz www.e-konferencje.pl – ROZPOCZĘTA.

Nasze katalogi objęły patronat medialny nad targami EVENT 2009.

Więcej

Walentynkowe podróże

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Walentynki podobnie jak Halloween spotykają się z krytyką ze strony części społeczeństwa w Polsce. Część z nas traktuje je jako kolejne zapożyczenie i amerykanizm, część natomiast jako doskonałą okazję do żarliwego wyznawania miłości. Zimna pora roku, a spragnionych gorącej miłości serc nie brakuje. To dla nich czas Walentynek staje się magicznym momentem na sentymentalne wyznania wśród blasku świec, w takt romantycznej muzyki.

Walentynkowe podróże

Więcej

Gustowne wnętrza na konferencje

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Konferencje, naukowe warsztaty, czy szkolenia wiążą się z spędzeniem kilku godzin w jednym miejscu, w jednym pomieszczeniu. Ważne jest to, aby warunki sal konferencyjnych były idealne i sprzyjały wytężonej pracy umysłowej.

Gustowne wnętrza na konferencje

Więcej

Na światowej liście Top Miast – Gdańsk

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

„Dorling Kindersley”, czyli międzynarodowy wydawca renomowanych przewodników, wskazał Gdańsk jako jedno z 10 miast, które warto odwiedzić w 2009 roku! Ranking opublikował brytyjski dziennik "The Times".

Na światowej liście Top Miast – Gdańsk

Więcej

Najserdeczniejsze Życzenia Świąteczne

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Dziękujemy naszym Klientom, Czytelnikom i przyjaciołom Redakcji za przesyłane życzenia świąteczno-noworoczne.

Najserdeczniejsze Życzenia Świąteczne

Więcej

MAXGODEK Multimedialna reklama w branży turystyczno – hotelarskiej

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

XXI wiek to czas obrazu. Gazeta bez dużych zdjęć czy Internet bez filmów nie mają racji bytu. Szybkie łącza i traktowanie sieci jako najlepszego źródła informacji sprawia, że firmy chcące zareklamować swoje usługi i produkty upatrują szansy na wyróżnienie się spośród konkurencji przy użyciu narzędzi e-marketingu. Rekordy popularności videoportali potwierdzają, że najbardziej efektywnym przekazem okazuje się połączenie obrazu i dźwięku.

MAXGODEK Multimedialna reklama w branży turystyczno – hotelarskiej

Więcej

Kryzys selektywnie uderzy w rynek szkoleń w Polsce

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Co drugi HR menedżer uważa, że wpływ kryzysu gospodarczego na rynek szkoleń w latach 2009-2010 będzie duży. Zdaniem badanych, budżety firm na szkolenia zostaną obniżone od 10 do 30 proc. Firmy zrezygnują przede wszystkim z wysyłania pracowników na szkolenia otwarte. Tak sądzi ponad 40 proc. HR menedżerów - wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Delta Training zajmującą się szkoleniami biznesowymi. Badanie zostało po raz pierwszy zaprezentowane na Międzynarodowym Kongresie Kadry w Warszawie.

Kryzys selektywnie uderzy w rynek szkoleń w Polsce

Więcej

Strona: 1236 237 238 239

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.