Artykuły i poradniki Archiwizacja:
Zalety księgowości online
white
Kilka słów:
Księgowość online staje się coraz bardziej popularna wśród przedsiębiorców. Dzięki nowoczesnym technologiom możliwe jest prowadzenie pełnej obsługi finansowej firmy bez konieczności fizycznych wizyt w biurze księgowym.
Co dla firm znaczy “poprawna archiwizacja”?
white
Kilka słów:
W dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, gdzie każdy detal może mieć znaczenie, prawidłowa archiwizacja dokumentów stanowi jeden z kluczowych elementów zarządzania firmą.
Faktura zaliczkowa online: Jak wygodnie wystawiać i kontrolować płatności w firmie
link
Kilka słów:
Efektywne zarządzanie finansami to jeden z kluczowych elementów prowadzenia działalności gospodarczej.
Jak niszczyć dokumenty zgodnie z RODO?
link
Kilka słów:
W firmach dokumenty zawierają wrażliwe dane klientów, które mogłyby zostać wykorzystane do przestępstw gdyby wpadły w nieodpowiednie ręce. W obecnych czasach wiele informacji nadal znajduje się na fizycznych nośnikach, takie jak papier lub dyski. Jak więc zadbać o to aby zniszczenie niepotrzebnej dokumentacji przebiegło zgodnie z prawem?
Jak bezpiecznie i skutecznie niszczyć zbędne dokumenty?
prasowa
Kilka słów:
Rzetelna archiwizacja, znajomość terminów przechowywania dokumentacji, dbanie o to, by akta nie były przechowywane dłużej lub krócej niż wymaga tego od nas prawo - na przedsiębiorcy spoczywa wiele obowiązków w związku z zarządzaniem dokumentami.
Teczki firmowe - czy warto je drukować?
link
Kilka słów:
Teczki firmowe oprócz swojej praktycznej funkcji mogą też mieć duże możliwości reklamowe. Oprócz segregatorów i skoroszytów stanowią bazę do przechowywania i archiwizowania dokumentów firmowych.
Domowa chmura obliczeniowa
WP
Kilka słów:
Branża IT coraz częściej korzysta z usług w chmurze obliczeniowej, ale nie tylko firmy i ich pracownicy mogą wykorzystywać cloud computing na co dzień. Także domowa chmura obliczeniowa okazuje się bardzo przydatna, zwłaszcza jako prywatne archiwum i backup danych.
Wszystkie elementy, które świadczą o sukcesie organizacji konferencji
A
Kilka słów:
Poziom konferencji oceniamy zazwyczaj nie tylko pod kątem zaprezentowanej wiedzy merytorycznej, ale również od strony logistycznej. Komfort zagwarantowany jej uczestnikom z pewnością będzie miał wpływ na opinie o tym przedsięwzięciu.
Organizacja konferencji - jak zacząć?
WP
Kilka słów:
Jak zorganizować konferencję, która okaże się biznesowym sukcesem i doskonale wpisze się w realizację celów przedsiębiorstwa? Od czego zacząć? Jaki uniknąć najczęstszych błędów? W kilku krótkich korkach przedstawiamy sposoby na organizację perfekcyjnej konferencji.
Szkolenie w wielkiej cenie
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Urzędnicy samorządowi chcą się szkolić za unijne pieniądze. W ciągu 3 miesięcy od uruchomienia przez MSWiA konkursu na szkolenia ogólne i specjalistyczne w ramach poddziałania 5.2.1. PO Kapitał Ludzki wpłynęło blisko 300 wniosków. Ich łączna wartość ponad 14-krotnie przekroczyła kwotę przewidzianą pierwotnie na konkurs.
Strona: 1