Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuły i poradniki Billboardy:

Taśma z nadrukiem - czyli jak zwiększyć świadomość marki

link

Kilka słów:

Dzisiejszy rynek towarów i usług przepełniony jest różnego rodzaju produktami, których zareklamowanie przysparza niekiedy sporo problemów. Trudno bowiem przebić się przez natłok informacji, serwowanych niemalże z każdej strony potencjalnemu klientowi.

Taśma z nadrukiem - czyli jak zwiększyć świadomość marki

Więcej

Flagi reklamowe i windery – sposób na skuteczną reklamę

link

Kilka słów:

Każdy przedsiębiorca z pewnością wie, jak niełatwe jest zdobywanie nowych klientów, szczególnie w bardzo konkurencyjnych branżach. Trudno jest przetrwać na rynku bez odpowiedniej reklamy.

Flagi reklamowe i windery – sposób na skuteczną reklamę

Więcej

Reklama zewnętrzna - co to jest?

link

Kilka słów:

Reklama zewnętrzna outdoor posiada tę zaletę, że dociera do dużej liczby odbiorców, bez względu na płeć, zawód, wiek i inne, tego typu czynniki zewnętrzne. Jest obecna na rynku marketingu od wielu lat, poprzez różnorodne nośniki reklamowe.

Reklama zewnętrzna - co to jest?

Więcej

Zasady skutecznej reklamy

WH

Kilka słów:

Jakie formy reklamy wybrać i jak się reklamować aby uzyskać najlepszy efekt.

Zasady skutecznej reklamy

Więcej

Ulotki i plakaty - skuteczność drukowanych nośników reklamowych

WP

Kilka słów:

Ulotki i plakaty to nośniki reklamy wykorzystywane przez marketingowców od dziesiątków lat. Mimo pojawienia się nowoczesnych technik, druk ulotek nadal jest chętnie zamawiany. W dużej mierze jest to zasługą skuteczności, jaką cechują się kampanie wykorzystujące druk plakatów lub ulotek.

Ulotki i plakaty - skuteczność drukowanych nośników reklamowych

Więcej

Druk 3D – najskuteczniejsza reklama

WP

Kilka słów:

Dobre wykorzystanie przestrzeni reklamowej to podstawa powodzenia każdej kampanii. Bez względu na to, czy chodzi o przestrzeń miejską, siedzibę firmy czy imprezę targową, mamy tylko jedną szansę na zrobienie dobrego pierwszego wrażenia. Jednak w przypadku reklamy, która wykorzystuje druk 3D mamy właściwie gwarancję wzbudzenia zainteresowania.

Druk 3D – najskuteczniejsza reklama

Więcej

Na RemaDays kryzysu nie widać!

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

W czwartek, w Warszawie zakończyły się trwające od 10 do 12 lutego Międzynarodowe Dni Reklamy RemaDays 2009 - największe międzynarodowe targi reklamy nie tylko w Polsce, ale także w Europie Środkowo-Wschodniej. Tegoroczne targi tradycyjnie obejmowały trzy główne bloki tematyczne: upominki reklamowe, out&indoor i technology w łącznej liczbie ponad 460-ciu wystawców.

Na RemaDays kryzysu nie widać!

Więcej

Poznań to idealne miejsce do spotkań i konferencji

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Na poznańskim lotnisku rozpoczęła się promocja miasta, jako miejsca konferencji i spotkań. Wiceprezydent Tomasz Kayser podkreślił - Nawet Lech, Czech i Rus mieli swoją konferencję w Poznaniu.

Poznań  to idealne miejsce do spotkań i konferencji

Więcej

Strona: 1

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.