Artykuły i poradniki Billboardy:
Taśma z nadrukiem - czyli jak zwiększyć świadomość marki
link
Kilka słów:
Dzisiejszy rynek towarów i usług przepełniony jest różnego rodzaju produktami, których zareklamowanie przysparza niekiedy sporo problemów. Trudno bowiem przebić się przez natłok informacji, serwowanych niemalże z każdej strony potencjalnemu klientowi.
Flagi reklamowe i windery – sposób na skuteczną reklamę
link
Kilka słów:
Każdy przedsiębiorca z pewnością wie, jak niełatwe jest zdobywanie nowych klientów, szczególnie w bardzo konkurencyjnych branżach. Trudno jest przetrwać na rynku bez odpowiedniej reklamy.
Reklama zewnętrzna - co to jest?
link
Kilka słów:
Reklama zewnętrzna outdoor posiada tę zaletę, że dociera do dużej liczby odbiorców, bez względu na płeć, zawód, wiek i inne, tego typu czynniki zewnętrzne. Jest obecna na rynku marketingu od wielu lat, poprzez różnorodne nośniki reklamowe.
Zasady skutecznej reklamy
WH
Kilka słów:
Jakie formy reklamy wybrać i jak się reklamować aby uzyskać najlepszy efekt.
Ulotki i plakaty - skuteczność drukowanych nośników reklamowych
WP
Kilka słów:
Ulotki i plakaty to nośniki reklamy wykorzystywane przez marketingowców od dziesiątków lat. Mimo pojawienia się nowoczesnych technik, druk ulotek nadal jest chętnie zamawiany. W dużej mierze jest to zasługą skuteczności, jaką cechują się kampanie wykorzystujące druk plakatów lub ulotek.
Druk 3D – najskuteczniejsza reklama
WP
Kilka słów:
Dobre wykorzystanie przestrzeni reklamowej to podstawa powodzenia każdej kampanii. Bez względu na to, czy chodzi o przestrzeń miejską, siedzibę firmy czy imprezę targową, mamy tylko jedną szansę na zrobienie dobrego pierwszego wrażenia. Jednak w przypadku reklamy, która wykorzystuje druk 3D mamy właściwie gwarancję wzbudzenia zainteresowania.
Na RemaDays kryzysu nie widać!
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
W czwartek, w Warszawie zakończyły się trwające od 10 do 12 lutego Międzynarodowe Dni Reklamy RemaDays 2009 - największe międzynarodowe targi reklamy nie tylko w Polsce, ale także w Europie Środkowo-Wschodniej. Tegoroczne targi tradycyjnie obejmowały trzy główne bloki tematyczne: upominki reklamowe, out&indoor i technology w łącznej liczbie ponad 460-ciu wystawców.
Poznań to idealne miejsce do spotkań i konferencji
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Na poznańskim lotnisku rozpoczęła się promocja miasta, jako miejsca konferencji i spotkań. Wiceprezydent Tomasz Kayser podkreślił - Nawet Lech, Czech i Rus mieli swoją konferencję w Poznaniu.
Strona: 1