Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuły i poradniki Branża Hotelarska:

Z ręką na pulsie - Szkolenia i warsztaty dla branży hotelarskiej na targach WorldHotel

PR

Kilka słów:

Tradycyjny i internetowy marketing obiektu hotelowego, zasady inwestowania i kawa... Co mają wspólnego? Wszystkie staną się motywami przewodnimi szkoleń i merytorycznych spotkań, podczas nadchodzących VI Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2013.

Z ręką na pulsie - Szkolenia i warsztaty dla branży hotelarskiej na targach WorldHotel

Więcej

Hilton Worldwide oraz fundacja International Youth Foundation przeciwko bezrobociu

M-S-M

Kilka słów:

Hilton Worldwide wraz z fundacją International Youth Foundation przedstawiają rozwiązania mające na celu globalne przeciwdziałanie bezrobociu wśród młodych ludzi.

Hilton Worldwide oraz fundacja International Youth Foundation przeciwko bezrobociu

Więcej

Gdańsk Convention Bureau w konkursie ICCA Best Marketing Award

M-S-M

Kilka słów:

Solidarność, morze, bursztyn i zamki gotyckie - w tegorocznej aplikacji do ICCA Best Marketing Award Gdańsk Convention Bureau zaprezentowało swoją kampanię związaną z 4 produktami turystycznymi.

Gdańsk Convention Bureau w konkursie ICCA Best Marketing Award

Więcej

Wykażmy się na EURO, a turyści do nas wrócą

PR

Kilka słów:

Jeśli podczas tegorocznych piłkarskich Mistrzostw Europy branża hotelarska zaprezentuje się zagranicznym kibicom z dobrej strony, może zagwarantować sobie znaczny wzrost zysków na wiele lat. Wcześniej należy jednak zwrócić uwagę na lekcje, jakie z organizacji dużych imprez sportowych wyciągnęły inne kraje.

Wykażmy się na EURO, a turyści do nas wrócą

Więcej

Hotele a ruch turystyczny w Polsce

M-S-M

Kilka słów:

Jak wynika z badań statystycznych przeprowadzonych na zlecenie Ministerstwa Sportu i Turystyki w maju 2011 roku poziom uczestnictwa mieszkańców Polski w krajowych, jak i zagranicznych wyjazdach turystycznych był wyższy niż w maju 2010 roku!

Hotele a ruch turystyczny w Polsce

Więcej

Opinie o hotelach

PR

Kilka słów:

OPINIE – nasze bezcenne źródło informacji. Zdobywanie wiedzy o produktach i usługach pozwala na szybkie dokonywanie wyboru, a o to przecież chodzi! Dlatego opinie w dzisiejszym świecie są na wagę złota. Subiektywne dodanie komentarzy pozwala oszczędzać czas i pieniądze, warto więc uczestniczyć w wymianie doświadczeń by czerpać ze społecznościowych korzyści.

Opinie o hotelach

Więcej

Sale konferencyjne w Gdyni

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Tak piękne miasto, jak Gdynia cieszy się ogromnym powodzeniem wśród turystów jak i wśród biznesmenów. Tu nie tylko dobrze się mieszka i odpoczywa, ale także prowadzi interesy.

Sale konferencyjne w Gdyni

Więcej

Sheraton Krakow ma nowego Dyrektora Sprzedaży i Marketingu

Sheraton Grand ***** Krakow

Kilka słów:

Agata Osiak została mianowana szefem marketingu i sprzedaży hotelu Sheraton Krakow. Do obowiązków A. Osiak będzie należało zarządzanie działem marketingu i sprzedaży, tworzenie planów marketingowych oraz struktury cen usług hotelowych, a także utrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami i partnerami biznesowymi hotelu.

Sheraton Krakow ma nowego Dyrektora Sprzedaży i Marketingu

Więcej

Sukces spotkań biznesowych

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Zorganizowanie udanej konferencji, szkolenia czy bankietu z pewnością nie jest łatwym zadaniem. To ważne i prestiżowe wydarzenia, które wymagają odpowiednich przygotowań oraz uwzględnienia wielu czynników. Podstawową decyzją jest wybór miejsca. Jakie są współczesne trendy spotkań biznesowych, o czym należy pamiętać i na co trzeba zwrócić uwagę przy wynajmie sali konferencyjnej opowiada Marta Kucharska - Specjalista ds. Organizacji Eventów w hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport.

Sukces spotkań biznesowych

Więcej

Globalny kryzys finansowy, a branża hotelarska w Polsce

Le Meridien Bristol

Kilka słów:

Warszawa, 3 listopada 2009 r. – Sieć Starwood Hotels & Resorts zarządzająca w Polsce hotelami Sheraton, Westin i Le Meridien Bristol zamierza zainwestować w przyszłym roku prawie 12 milionów złotych w ulepszanie oferty istniejących hoteli. W latach 2011-2012 r. planowane jest otwarcie piątego już w Polsce hotelu Sheraton na Mazurach. Mimo spowolnienia gospodarczego sieć nie przestaje inwestować.

Globalny kryzys finansowy, a branża hotelarska w Polsce

Więcej

Strona: 1 2 3

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.