Artykuły i poradniki Branża Hotelarska:
Z ręką na pulsie - Szkolenia i warsztaty dla branży hotelarskiej na targach WorldHotel
PR
Kilka słów:
Tradycyjny i internetowy marketing obiektu hotelowego, zasady inwestowania i kawa... Co mają wspólnego? Wszystkie staną się motywami przewodnimi szkoleń i merytorycznych spotkań, podczas nadchodzących VI Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2013.
Hilton Worldwide oraz fundacja International Youth Foundation przeciwko bezrobociu
M-S-M
Kilka słów:
Hilton Worldwide wraz z fundacją International Youth Foundation przedstawiają rozwiązania mające na celu globalne przeciwdziałanie bezrobociu wśród młodych ludzi.
Gdańsk Convention Bureau w konkursie ICCA Best Marketing Award
M-S-M
Kilka słów:
Solidarność, morze, bursztyn i zamki gotyckie - w tegorocznej aplikacji do ICCA Best Marketing Award Gdańsk Convention Bureau zaprezentowało swoją kampanię związaną z 4 produktami turystycznymi.
Wykażmy się na EURO, a turyści do nas wrócą
PR
Kilka słów:
Jeśli podczas tegorocznych piłkarskich Mistrzostw Europy branża hotelarska zaprezentuje się zagranicznym kibicom z dobrej strony, może zagwarantować sobie znaczny wzrost zysków na wiele lat. Wcześniej należy jednak zwrócić uwagę na lekcje, jakie z organizacji dużych imprez sportowych wyciągnęły inne kraje.
Hotele a ruch turystyczny w Polsce
M-S-M
Kilka słów:
Jak wynika z badań statystycznych przeprowadzonych na zlecenie Ministerstwa Sportu i Turystyki w maju 2011 roku poziom uczestnictwa mieszkańców Polski w krajowych, jak i zagranicznych wyjazdach turystycznych był wyższy niż w maju 2010 roku!
Opinie o hotelach
PR
Kilka słów:
OPINIE – nasze bezcenne źródło informacji. Zdobywanie wiedzy o produktach i usługach pozwala na szybkie dokonywanie wyboru, a o to przecież chodzi! Dlatego opinie w dzisiejszym świecie są na wagę złota. Subiektywne dodanie komentarzy pozwala oszczędzać czas i pieniądze, warto więc uczestniczyć w wymianie doświadczeń by czerpać ze społecznościowych korzyści.
Sale konferencyjne w Gdyni
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Tak piękne miasto, jak Gdynia cieszy się ogromnym powodzeniem wśród turystów jak i wśród biznesmenów. Tu nie tylko dobrze się mieszka i odpoczywa, ale także prowadzi interesy.
Sheraton Krakow ma nowego Dyrektora Sprzedaży i Marketingu
Sheraton Grand ***** Krakow
Kilka słów:
Agata Osiak została mianowana szefem marketingu i sprzedaży hotelu Sheraton Krakow. Do obowiązków A. Osiak będzie należało zarządzanie działem marketingu i sprzedaży, tworzenie planów marketingowych oraz struktury cen usług hotelowych, a także utrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami i partnerami biznesowymi hotelu.
Sukces spotkań biznesowych
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Zorganizowanie udanej konferencji, szkolenia czy bankietu z pewnością nie jest łatwym zadaniem. To ważne i prestiżowe wydarzenia, które wymagają odpowiednich przygotowań oraz uwzględnienia wielu czynników. Podstawową decyzją jest wybór miejsca. Jakie są współczesne trendy spotkań biznesowych, o czym należy pamiętać i na co trzeba zwrócić uwagę przy wynajmie sali konferencyjnej opowiada Marta Kucharska - Specjalista ds. Organizacji Eventów w hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport.
Globalny kryzys finansowy, a branża hotelarska w Polsce
Le Meridien Bristol
Kilka słów:
Warszawa, 3 listopada 2009 r. – Sieć Starwood Hotels & Resorts zarządzająca w Polsce hotelami Sheraton, Westin i Le Meridien Bristol zamierza zainwestować w przyszłym roku prawie 12 milionów złotych w ulepszanie oferty istniejących hoteli. W latach 2011-2012 r. planowane jest otwarcie piątego już w Polsce hotelu Sheraton na Mazurach. Mimo spowolnienia gospodarczego sieć nie przestaje inwestować.