Artykuły i poradniki Długopis:
Nadruki, kalendarze, długopisy
LH
Kilka słów:
Gadżetomania polskich firm osiągnęła pewnego rodzaju szczyt. Są tacy, którzy w ogóle unikają tej formy kreowania wizerunku, ale też są tacy, którzy masowo zamawiają wszystko, w myśl zasady „im więcej, tym lepiej”.
Po co komu ścianki reklamowe?
LH
Kilka słów:
Każde przedsiębiorstwo musi postawić w pewnym stopniu na reklamę, aby zacząć zyskiwać rozpoznawalność i mieć coraz więcej klientów czy zleceń. Jednak, gdy jest to dopiero wczesny etap funkcjonowania firmy, nie zawsze można znaleźć w budżecie gotówkę na drogie reklamy w gazetach czy sieci. Dlatego młode przedsiębiorstwa często wybierają się na różnego rodzaju targi czy wydarzenia, na których można zaprezentować stoisko swojej firmy.
Organizacja konferencji - jakie gadżety, torby i inne akcesoria promocyjne wybrać dla twojej firmy?
WP
Kilka słów:
Organizacja konferencji biznesowej jest nie tylko wyzwaniem, ale też wielką możliwością dla firmy. Dzięki niej można nie tylko rozszerzyć kontakty biznesowe, ale także rozpowszechnić swoją markę, dlatego organizując tak poważne przedsięwzięcie, należy wziąć pod uwagę wiele aspektów. Poza takimi kwestiami jak ustalenie daty i miejsca wydarzenia, zaproszenie gości czy wybór prelegentów, należy także dobrze przemyśleć wybór konferencyjnych gadżetów.
Otwierasz własną firmę? Sprawdź, jak zaistnieć na rynku
LH
Kilka słów:
Każda osoba stawiająca pierwsze kroki w biznesie musi liczyć się ze sceptycznym podejściem społeczeństwa do jej działań. Dużo trudniej mają nowo otwarte firmy czy działalności, o których istnieniu nikt jeszcze nie wie. Zaraz po otwarciu restauracji, kwiaciarni czy sklepu musisz w jakiś sposób rozreklamować swoje usługi. Najskuteczniejsze są najprostsze formy reklamy, takie jak ulotki czy plakaty. Ale czym powinna charakteryzować się ulotka, żeby odbiorca nie wyrzucił jej bez czytania do kosza?
Korzyści z korzystania z gadżetów promocyjnych
LH
Kilka słów:
Celem firm dużych i małych jest często uznawanie ich marki. Jak możesz wyróżnić swoją markę nie tylko wyróżniającą się konkurencją, ale także pozostać w umyśle klientów, zarówno obecnych jak i potencjalnych?
Gadżety reklamowe. Dlaczego zawsze będą przydatne?
WP
Kilka słów:
Marketing szybko się zmienia, a nowe formy promocji często niemal całkowicie zastępują nowe. Ale wzmacnianie wizerunku i poszerzenia znajomości marki za pomocą gadżetów to dziedzina, która mimo wielu nowych koncepcji i pomysłów na pewno nie zniknie w najbliższej przyszłości.
Co może zawierać plecak szkolny naszych dzieci
WP
Kilka słów:
Czy muszą być tak ciężkie? Co tak naprawdę zawierają? Czy można je odchudzić i jak to zrobić? Na te pytanie zaraz sobie odpowiemy.
Pomysły na prezenty z ponad 15 krajów na Gift Show Poland
M-S-M
Kilka słów:
Propozycje dla hotelarzy i nie tylko.
Wyróżnij siebie i swoją firmę
A
Kilka słów:
O rozwoju i sukcesie każdej firmy decyduje liczba klientów, która korzysta z usług proponowanych przez przedsiębiorstwo. Każdy biznes musi postawić na skuteczną reklamę, bo tylko w taki sposób można zainteresować i pozyskać nowych klientów.
Scandic Wrocław otworzył nowe centrum konferencyjne
Scandic Wrocław
Kilka słów:
Starając się wprowadzić politykę zrównoważonego rozwoju na rynek hotelarski i zaoferować unikalne rozwiązania dla Gości, Scandic Wrocław otworzył nowe centrum konferencyjne, modernizując większość sal konferencyjno-bankietowych oraz wprowadzając nowe, ekologiczne koncepty. Jeśli kwestie zrównoważonego stylu życia są dla Ciebie ważne, przeczytaj, co zrobiliśmy i co Ty możesz zrobić organizując spotkanie w Scandic.