Artykuły i poradniki Drukarnia:
Reklama zewnętrzna — czy warto w nią inwestować?
link
Kilka słów:
Reklama zewnętrzna stanowi nieodzowny element strategii marketingowej każdego przedsiębiorstwa. Niezależnie od tego, czy prowadzisz mały sklep w Krakowie, czy ogólnokrajową firmę, z pewnością rozważasz, czy warto inwestować w banery reklamowe.
Namioty reklamowe - zaprezentuj ludzkie oblicze Twojej marki
link
Kilka słów:
Namiot reklamowy to efektowny nośnik promocyjny, który pomoże Ci przeprowadzić wiele kampanii marketingowych w różnych miejscach.
Drukarnia Poznań 24 h – zadbaj o potrzeby swojej firmy
link
Kilka słów:
Jeżeli potrzebujesz dużej reklamy chwytającej spojrzenia - zamów druk banerów. Poznań lub inne miasta to odpowiednie miejsca do reklamy wielko powierzchniowej.
Druk materiałów konferencyjnych - jakie materiały warto przygotować?
presshu
Kilka słów:
Wydarzenia biznesowe zazwyczaj wymagają przygotowania niezbędnych druków. Aby wszystko było na jako najlepszym poziomie warto zdecydować się na materiały cechujące się najwyższą jakością.
Kursy i szkolenia z druku 3D
link
Kilka słów:
Laboratorium Druku 3D to jedna z najnowocześniejszych drukarni 3D w Polsce. Na chwilę obecną posiada ponad 20 różnych drukarek klasy biurowej i przemysłowej drukującyh w najpopularniejszych technologiach: FDM, SLA, SLS, PolyJet.
Druki reklamowe - co wybrać dla swojej firmy?
white
Kilka słów:
Plakaty, foldery czy też ulotki reklamowe - jest to niewiele przykładów z całej gamy materiałów reklamowych drukowanych. Twoja firma bardzo skutecznie i tanio może się zareklamować właśnie dzięki nim!
Druk wizytówek ‒ oferta drukarni online
white
Kilka słów:
Wizytówki wiele mówią o całej firmie, jej właścicielu czy konkretnym pracowniku. Dobrze więc zadbać o to, by te niepozorne niewielkie kartoniki doskonale prezentowały się i, by znajdowały się na nich wszystkie istotne informacje. Co jeszcze warto wiedzieć na temat wizytówek i gdzie można je wydrukować?
Szybki wydruk wizytówek biznesowych
wp
Kilka słów:
Wizytówką Twojego biznesu jest… wizytówka! Ten mały przedmiot służący nawiązywaniu kontaktów biznesowych już od czasów średniowiecza jest niezbędny każdemu, kto obraca się w świecie biznesu.
Sprzedaż wina w Polsce
WP
Kilka słów:
Okazuje się, że z roku na rok Polacy kupują coraz większą ilość wina. Najczęściej statystycznie wybieramy niedrogie półwytrawne czerwone wino. Jednak wzrasta też zainteresowanie winami z wyższej półki. Wygląda na to, że Polacy przekonali się do tego szlachetnego trunku.
Spójna identyfikacja wizualna gwarancją udanej reklamy
LH
Kilka słów:
Jaki jest sekret sukcesu kampanii reklamowych największych marek na świecie? Jest nim spójna identyfikacja wizualna. Odbiorcy zawsze mają pewność, z jaką firmą mają do czynienia, przez co bardziej przywiązują się do jej produktów lub usług. Wiedzą o tym również polskie firmy, które coraz częściej dbają, by ich materiały reklamowe były przygotowywane w sposób spójny, zgodny z określonymi regułami.
Strona: 1