Artykuły i poradniki Ecco:
Sportowa elegancja - nowy styl do pracy
A
Kilka słów:
Strój ma dla wielu osób bardzo wielkie znaczenie. Inaczej ubieramy się na przyjęcie rodzinne, a inaczej do pracy. Musimy zatem wybrać nie tylko odpowiednie ubrania, ale także buty.
Gdańsk rekomenduje PCO
M-S-M
Kilka słów:
Gdańsk Convention Bureau/GOT rekomenduje ośmiu Profesjonalnych Organizatorów Kongresów.
Zapraszamy do udziału w projekcie MÓJ START UP - WARSZTATY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ BIZNESU
J Krzysiek
Kilka słów:
Planujesz swój biznes, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Masz wiele pytań i zbyt wiele wątpliwości? A może marzysz o własnym interesie, bo masz dość pracy na etacie?
Serwisy społecznościowe - istotne źródło inspiracji przy zakupie produktów turystycznych
M-S-M
Kilka słów:
Aż 41% użytkowników Internetu w Polsce deklaruje, że informacje znalezione w serwisach społecznościowych bywają dla nich inspiracją przy wyborze oferty turystycznej – wynika z badania agencji social mediowej Think Kong zrealizowanego przez SW Research w marcu b.r.
Zręczny barman zachętą dla turystów
M-S-M
Kilka słów:
Pokazy i prezentacje barmańskie na Targach WorldHotel 2012
Targi NA STYKU KULTUR 2012, Łódź - podsumowanie
M-S-M
Kilka słów:
W dniach 24 - 26 lutego 2012 w Łodzi odbyły się XVIII Targi - Regiony Turystyczne NA STYKU KULTUR, organizowane przez Międzynarodowe Targi Łódzkie Spółka Targowa. Targi NA STYKU KULTUR zainaugurowały działalność nowego Centrum Konferencyjno – Wystawienniczego MTŁ przy ul. Politechniki 2, jednego z najnowocześniejszych obiektów tego typu w Polsce.
Targi - Regiony Tursytyczne NA STYKU KULTUR, Łódź, 24 - 26 lutego 2012 r.
M-S-M
Kilka słów:
Już po raz osiemnasty, podczas Targów - Regiony Turystyczne NA STYKU KULTUR, spotkają się w Łodzi miłośnicy podróży - tych dalekich i tych bliskich. Targi odbędą się w dniach 24 – 26 lutego 2012 r. w nowym Centrum Konferencyjno – Wystawienniczym MTŁ przy ul. Politechniki 2 i będą imprezą inaugurującą działalność Centrum.
Wydarzenie dla przedstawicieli samorządów na Targach Event 2011
PR
Kilka słów:
Jak zadbać o swój wizerunek, zanim dziennikarze przydzielą nas do określonej kategorii? W jaki sposób osiągnąć cel w zgodzie z potrzebami mieszkańców regionu? Jakie są właściwe, a jakie niewłaściwe wzorce zachowań samorządowych władz, które mają wpływ na postrzeganie regionu? Na takie i podobne pytania będzie można znaleźć odpowiedź na specjalnej konferencji organizowanej przez Związek Firm Public Relations „Biznes i samorząd – skuteczna PRomocja regionu”.
Strona: 1