Artykuły i poradniki Efektywność:
MIBEXPO zakończone. Gdańsk ponownie dzieli się swoją wiedzą.
PR
Kilka słów:
Na zaproszenie organizatorów Anna Górska, Prezes Gdańsk Convention Bureau/Gdańskiej Organizacji Turystycznej wystąpiła podczas targów MIBEXPO w Moskwie w Rosji z prezentacją 'Trendy w przemyśle spotkań. Szanse i zagrożenie dla Rosji'.
Po konferencji ICCA CEC w St. Petersburgu
M-S-M
Kilka słów:
Sierpniowe spotkanie Oddziału Europy Centralnej ICCA było okazją do zdobycia cennej wiedzy na temat trendów w międzynarodowym przemyśle spotkań.
Wyróżnienie dla gdańskich projektów gdansk4uMOBILE i GCBeVENT App podczas Welcome Festival w Warszawie
PR
Kilka słów:
W dniach 24 - 25 czerwca 2013 na Stadionie Narodowym w Warszawie odbył się Welcome Festival - pierwszy międzynarodowy festiwal marketingu miejsc.
Team Building - jak budować więzi interpersonalne w firmie?
text
Kilka słów:
Każdy pracodawca, któremu zależy na budowaniu dobrej atmosfery w miejscu pracy, zdaje sobie sprawę z wysokich korzyści, jakie może za sobą nieść dobra organizacja imprez integracyjno-motywacyjnych. Nieczęsto zdarza się, aby pracownicy byli w stanie samodzielnie oswoić się ze sobą nawzajem, współpracować z własnej woli oraz postrzegać się jako zespół.
Z ziemi chińskiej do Polski
Michalska Małgorzata
Kilka słów:
Forum polsko-chińskie na targach TT Warsaw
Niech biznes się kręci – hotelowe tajemnice
M-S-M
Kilka słów:
Szkolenie „Hotelarza” i Horwath HTL na Targach WorldHotel 2012
Hotelowe inwestycje parkingowe
PR
Kilka słów:
Miejsca parkingowe stanowią tylko ok. 32% powierzchni całkowitej parkingu wykonanego w tradycyjnej technologii budowli naziemnych lub podziemnych. Koszt miejsca parkingowego bardzo często przekracza wartość zaparkowanego na nim samochodu.
Konferencja: Event Manager – Człowiek Renesansu
PR
Kilka słów:
Nie od dzisiaj wiadomo, że event manager to człowiek-orkiestra. Uniwersalna jednostka do zadań specjalnych i rzeczy niemożliwych „na wczoraj”. Poza wnikliwą znajomością rynku eventowego, najnowszych trendów i narzędzi, a także posiadania ogólnej wiedzy marketingowej musi dysponować o wiele szerszym zasobem wiedzy do swojej pracy.
Debata Networkingowa „Nastroje Branży Eventowej”
PR
Kilka słów:
W historycznych wnętrzach Centrum Bankowo-Finansowego, przy ul. Nowy Świat 6/12, dnia 14 września 2011, odbyło się spotkanie organizowane przez Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE), pod hasłem „Nastroje Branży Eventowej”. W wydarzeniu uczestniczyło kilkudziesięciu przedstawicieli branży ze strony agencji, hoteli, podwykonawców oraz zleceniodawców.
Nowe marki w portfolio Grupy Hotelowej Orbis
Ibis
Kilka słów:
Grupa Hotelowa Orbis buduje 4 nowe hotele ekonomiczne w Polsce i przeprowadza rebranding marek Etap i ibis. Zgodnie z założeniami strategii Accor, który jest strategicznym partnerem Grupy Hotelowej Orbis, w segmencie hoteli ekonomicznych znacznie zmieni się architektura marek.