Artykuły i poradniki Fanpage:
Strona internetowa dla małej firmy może być wykonana niewielkim kosztem
link
Kilka słów:
Budowa wizerunku firmy w internecie, to jeden z pierwszych kroków, które powinien podjąć przedsiębiorca, któremu zależy na zwiększaniu zysków ze swojego biznesu. Nie ważne czy firma zatrudnia sto osób, dwie czy żadnej. Powinna być widoczna w sieci. I kropka.
Pozycjonowanie oraz płatne kampanie reklamowe, czyli sposoby na promowanie sklepu internetowego
white
Kilka słów:
E-commerce to coraz mocniej rozwijająca się gałąź sprzedaży, gdyż klienci aktualnie jeszcze chętniej korzystają z zakupów online.
Projektowanie graficzne – jak tworzyć grafiki do social mediów?
white
Kilka słów:
Do czego stosuje się zdjęcia na Facebooku – projektowanie graficzne dla social mediów
Jak rozwijać małe i średnie przedsiębiorstwa?
link
Kilka słów:
MŚP, czyli małe i średnie przedsiębiorstwa, stanowią aż 99,8% wszystkich przedsiębiorstw działających w Polsce. To około 2,1 miliona podmiotów, których liczba rośnie z roku na rok. Jak rozwijać firmę należącą do sektora MŚP?
Social media – jak prowadzić, by zyskać?
white
Kilka słów:
Prowadzenie social mediów w obecnym czasie jest niezwykle istotne. To z nich potencjalni klienci dowiadują się szczegółów, poznają zakres usług bądź zapoznają się z menu.
Jak prowadzić ciekawy i skuteczny profil biznesowy na Instagramie?
white
Kilka słów:
Choć znajdujemy na nim głównie zdjęcia oraz lifestylowe treści, mimo to Instagram stanowi przestrzeń, w której nie może zabraknąć Twojego biznesu. Dziś doradzamy, jak prowadzić profil firmowy, żeby przynosił, jak najwięcej korzyści.
eWWWolucja Twojej firmy - postaw na marketing internetowy.
link
Kilka słów:
Z najnowszych badań wykonanych przez bank ING na potrzeby kampanii reklamowej "Dobry głos dla firm" wynika że ponad 60% mikro i małych firm inwestuje w marketing internetowy.
Najciekawsze konferencje biznesowe w Polsce!
link
Kilka słów:
Prowadząc własny biznes, istotnym jest kogo się zna i gdzie się bywa. Dlatego też tak ważne jest korzystanie z ofert konferencji biznesowych, gdzie można nie tylko poszerzyć siatkę kontaktów, ale także zetknąć się i przyswoić sobie najnowsze trendy w prowadzeniu własnego biznesu.
Wizerunek firmy – o czym należy pamiętać?
WP
Kilka słów:
Temat ten jest dość szeroko pojęty i można by mówić o nim godzinami, ale w poniższym artykule zawarliśmy wszystkie najpotrzebniejsze elementy. Jeśli więc jesteś właścicielem firmy i chcesz ją nieustannie rozwijać, koniecznie musisz zapoznać się z naszymi wskazówkami i spróbować wcielić je w życie. W przeciwnym razie nie jesteśmy w stanie zagwarantować Ci zamierzonych efektów, a z pewnością nie pomoże Ci to w zdobywaniu nowych klientów, partnerów biznesowych czy też innych ważnych kontraktów.
W jaki sposób ułatwić klientowi kontakt z naszą firmą?
WP
Kilka słów:
Wychodzenie naprzeciw klientom to jeden z lepszych kroków, jakie możemy poczynić w tej relacji. Dwustronny kontakt, możliwość łatwego zasięgnięcia porady w sprawie wyboru pakietu, usługi czy w razie problemów z obsługą kupionego urządzenia dobrze świadczy o firmie jako tej, która obejmuje klienta opieką posprzedażową. W jaki sposób ułatwić odbiorcom kontakt z naszą firmą?