Artykuły i poradniki Hala:
Gastro-Hotel w Mikołajkach
M-S-M
Kilka słów:
Na targach Gastro-Hotel w Mikołajkach 18 kwietnia – 20 kwietnia czeka na gastronomów i hotelarzy wiele ciekawych pokazów oraz szkoleń, m.in. dla menagerów, pokojowych, kelnerów, kierowników sali oraz kucharzy.
Odkryj słodką tajemnicę hoteli Mercure!
HOTEL MERCURE KASPROWY ZAKOPANE
Kilka słów:
Hotele Mercure zapraszają swoich gości na rozkoszowanie się magią czekolady. Wszyscy klienci, którzy skorzystają z nowej wiosennej oferty Słodki Sekret Hoteli Mercure (Sweet Secret by Mercure) i zarezerwują w dniach od 2 kwietnia do 31 maja dwudniowy pobyt ze śniadaniem i dostępem do Internetu otrzymają do 40% zniżki oraz czekoladową niespodziankę w prezencie.
W Toruniu powstanie wielofunkcyjna hala sportowa oraz hotel
PR
Kilka słów:
W Toruniu powstaje nowoczesna hala sportowo-widowiskowa. Wielofunkcyjny obiekt umożliwi organizację imprez sportowych oraz muzycznych i kulturalnych. Powstanie także hotel, w którym znajdzie się 28 pokoi.
Targi Gastro-Hotel -podsumowanie z targów w Kolobrzegu
M-S-M
Kilka słów:
Gastro – Hotel to najważniejsze targi regionalne odbywające się w miastach słynących ze wzmożonego ruchy turystycznego Kołobrzeg, Mikołajki, Zakopane, Wrocław i Karpacz/Szklarska Poręba.
KREATYWNA KUCHNIA MISTRZÓW Innowacyjne przedsięwzięcie Targów Gastro-Hotel
M-S-M
Kilka słów:
Ideą Kuchni Mistrzów jest stworzenie na targach Gastro-Hotel miejsca wymiany myśli, uwag i spostrzeżeń, a także platformy biznesowej...
Już 400 liderów przemysłu spotkań zostało przeszkolonych przez GCB
Michalska Małgorzata
Kilka słów:
W latach 2010-2011 Gdańsk Convention Bureau (GCB) zorganizowało 8 szkoleń dla liderów branży spotkań pod nazwą Trójmiejska Akademia Organizatora Spotkań Biznesowych (TAOSB).
Targi Gastro-Hotel - harmonogram na 2012r.
Gastro Hotel
Kilka słów:
Targi Gastro- Hotel to ciekawe wydarzenie dostarczające wielu wrażeń wizualnych i smakowych, we wszystkich tych regionach, gdzie są organizowane.
Pomorski rynek spotkań w 2010 roku w świetle badań Gdańsk Convention Bureau
PR
Kilka słów:
Z przyjemnością informujemy, iż dostępna jest druga edycja raportu o stanie pomorskiego rynku spotkań za rok 2010 pn. "Promocja Turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Regionu. Pomorski rynek spotkań i perspektywy jego rozwoju". Raport dostępny jest w wersji drukowanej oraz elektronicznej na stronie www.gdanskconvention.pl.
Bursztyn, Morze, Zamki i Solidarność promują Województwo Pomorskie na rynku turystyki biznesowej
PR
Kilka słów:
Relacja z konferencji "Gdańsk & Region where business meets - cztery produktu turystyki biznesowej"