Artykuły i poradniki Kultura:
Piąte urodziny Targów Event
PR
Kilka słów:
Jak stworzyć event, który na długo zapadnie w pamięci? Skąd czerpać pomysły i gdzie szukać podwykonawców do organizacji różnego rodzaju imprez? Jakie trendy obowiązują obecnie na rynku wydarzeń i dokąd zmierza branża eventowa?
Wystawa: Archeologiczna autostrada. Wykopaliska przy wielkich inwestycjach drogowych pod Krakowem
PR
Kilka słów:
Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka zaprasza na wystawę ,,Archeologiczna autostrada. Wykopaliska przy wielkich inwestycjach drogowych pod Krakowem” przygotowaną przez Muzeum Archeologiczne w Krakowie oraz Krakowski Zespół do Badań Autostrad. Wernisaż wystawy będzie miał miejsce 29 maja 2013 r. w Zamku Żupnym w Wieliczce.
Sezon turystyczny na Mazowszu oficjalnie rozpoczęty
PR
Kilka słów:
XVIII Targi Turystyki i Wypoczynku LATO 2013, które odbyły się w dniach 19-21 kwietnia, przyciągnęły tłumy warszawiaków. Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska w Warszawie przy ul. Marsa 56c zgromadziło w weekend około 25 000 odwiedzających, którzy przybyli, by zapoznać się z ofertą wyjazdową i skorzystać z targowych atrakcji.
Korporacyjna propaganda
Dulnik Karolina
Kilka słów:
Tak często postrzegane są komunikacja wewnętrzna i wartości firmowe. W Polsce częściowo stoją za tym poprzednie ustroje polityczno-gospodarcze, w których faktycznie zagrzewano do pracy "okrągłymi" hasłami. Tymczasem współcześnie nie o propagandę chodzi tylko o standardy, przewidywalność i poczucie bezpieczeństwa.
KOLEJNE INWESTYCJE W HOTELU PIASKOWY *** W PSZCZYNIE W pokojach zainstalowano telewizory firmy LG
Cebula Beata
Kilka słów:
Trzygwiazdkowy hotel Piaskowy w Pszczynie konsekwentnie modernizuje swoje wyposażenie. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich gości, unowocześnił system telewizyjny dostępny w pokojach hotelowych oraz zainstalował wysokiej klasy telewizory firmy LG.
Marka lokalna dźwignią turystyki
PR
Kilka słów:
15 maja 2013 roku we Wrocławiu odbędzie się konferencja „Marketing Miejsc – Trendy 2013”. Podczas spotkania poruszone zostaną zagadnienia związane z designem i estetyką marek turystycznych oraz ich komunikowaniem. Przeanalizowany zostanie wpływ marki lokalnej na wizerunek regionu oraz oddziaływanie wydarzeń kulturalnych na wizerunek miasta. Prelegenci przybliżą również skuteczne metody promocji turystki i przedstawią case studies wybranych projektów.
Poznań zróżnicowany kulturowo
M-S-M
Kilka słów:
Miasto biznesu, nauki, turystyki i oczywiście kultury, uwielbiane przez studentów, doceniane przez mieszkańców i podziwiane przez turystów. W czym tkwi tajemnica Poznania, że od lat zajmuje czołowe miejsca w najróżniejszych rankingach? Oto, krótka charakterystyka tego miasta.
W Łodzi powstaje centrum kongresowe
M-S-M
Kilka słów:
W samym środku Polski powstaje unikatowe Centrum Kongresowe BiznesHUB (BHCC). To ponad 4,5 tysiąca metrów kwadratowych powierzchni konferencyjno-wystawienniczych, oraz 200 pokoi hotelowych w czterogwiazdkowym standardzie marki DoubleTree by Hilton. Otwarcie zaplanowano na przełom drugiego i trzeciego kwartału 2013 roku.
Przebojowy Sylwester w Toruniu
M-S-M
Kilka słów:
Efektowny boombox wykorzystywany podczas największych plenerowych wydarzeń oraz muzyczne hity miksowane przez didżejów – znanego z radiowej Trójki i „Teleekspressu” Hirka Wronę oraz popularnego didżeja Radia Gra DJ Martineza — toruński Sylwester, który rozpocznie się o godzinie 22.00 na Rynku Staromiejskim zapowiada się przebojowo! Dodatkową atrakcją będzie pyszna zupa piernikowa serwowana przez znanego toruńskiego dziennikarza Kamila Sakałusa.
Hilton Worldwide ogłasza rozpoczęcie pierwszej dwumarkowej inwestycji w Krakowie
M-S-M
Kilka słów:
Otwarcie hoteli, DoubleTree by Hilton Kraków Hotel & Convention Center oraz Hampton by Hilton Kraków planowane jest w 2014 roku.