Artykuły i poradniki Mail:
O czym warto pamiętać, kupując (prezent) w internecie
M-S-M
Kilka słów:
Przed świętami, lecz i nie tylko, często wędrujemy w poszukiwaniu prezentu nie tylko alejkami centrów handlowych, lecz także tymi internetowymi. Jak znaleźć dobrą drogę do sprzedawcy, tak by nie musieć z niej zawracać, szczególnie gdy ten ostatni znajduje się za granicą. Okazuje się, że tak przed każdą podróżą, jak i do wyprawy po zakupy, podstawą sukcesu jest odpowiednie przygotowanie.
II edycja świątecznej akcji charytatywnej Elfy SBE
M-S-M
Kilka słów:
Podczas tegorocznego spotkania gwiazdkowego Stowarzyszenia Branży Eventowej będziemy po raz kolejny wspierać dzieci. Tym razem wybór padł na Centrum Zdrowia Dziecka, które świętuje w tym roku swoje 35-lecie.
GCB przygotowuje się do targów EIBTM
M-S-M
Kilka słów:
Niewiele ponad dwa tygodnie pozostały do targów EIBTM w Barcelonie - jednego z największych i najważniejszych tego typu wydarzeń w branży turystyki biznesowej. Gdańsk Convention Bureau będzie na nich obecne już po raz czwarty.
Polski konsument świadom swoich praw
M-S-M
Kilka słów:
Polski konsument na zakupach w Europie coraz częściej ma świadomość swoich praw.
Pierwsza w Polsce aplikacja kongresowa-eventowa!
PR
Kilka słów:
Aplikacja GCBeVENT to jedyne takie narzędzie mobilne na polskim rynku branży spotkań. Dostępne na 4 systemy operacyjne - iOS, Android, BlackBerry oraz Windows Phone, może stać się przełomem w organizowaniu konferencji, kongresów i innych eventów w Polsce.
Event = Kasa. Czyli o pieniądzach w eventach.
M-S-M
Kilka słów:
03.10.2012, start 11:00 Targi Event 2012, ul. Marsa 56C
"Let's Gdańsk" w Monachium! Gdańsk Convention Bureau zaprasza swoich członków na Road Show.
PR
Kilka słów:
W dniu 11.10.2012 Gdańsk Convention Bureau organizuje w Monachium Road Show pod nazwą "Let`s Gdańsk", skierowany do niemieckich firm organizujących spotkania biznesowe i zainteresowanych potencjalnie Gdańskiem i Regionem.
Biznes dla wytrwałych - Cykl wykładów Projekt Hotel na targach WorldHotel 2012
M-S-M
Kilka słów:
Maleje liczba klientów? Pogorszyła się rentowność? A może personel nie pracuje właściwie i napływają kolejne skargi na obsługę i działanie hotelu?