Artykuły i poradniki Materiały Reklamowe:
Spójna identyfikacja wizualna gwarancją udanej reklamy
LH
Kilka słów:
Jaki jest sekret sukcesu kampanii reklamowych największych marek na świecie? Jest nim spójna identyfikacja wizualna. Odbiorcy zawsze mają pewność, z jaką firmą mają do czynienia, przez co bardziej przywiązują się do jej produktów lub usług. Wiedzą o tym również polskie firmy, które coraz częściej dbają, by ich materiały reklamowe były przygotowywane w sposób spójny, zgodny z określonymi regułami.
Twój hotel przyszłości
PR
Kilka słów:
Siedzisz w hotelowym biurze, dookoła szum faksów, drukarek i komputerów. W recepcji znowu problem, panuje grypa i pracuje tylko jedna osoba. Nie ma kto zadzwonić po taksówkę, nikt nie odbiera telefonu. Cała obsługa wyjechała na Bahamy, bo tam cieplej i więcej płacą, a nowi pracownicy słabo sobie jeszcze radzą i mają problemy z obsługą zagranicznych gości. Co gorsza, szefa marketingu przejęła konkurencja.
Strona: 1 2