Artykuły i poradniki Niszczarka:
Jak ułatwić sobie pracę w biurze?
prasowa
Kilka słów:
Praca w biurze jest zazwyczaj przyjemna, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby sprawić, żeby była jeszcze bardziej! W tym pomoże odpowiednia organizacja przestrzeni roboczej, którą można osiągnąć m.in. dzięki wykorzystaniu akcesoriów. Które z nich sprawdzą się w tym celu najlepiej?
Czego nie może zabraknąć w żadnym biurze?
white
Kilka słów:
Miejsce pracy można wyposażyć w rozmaite materiały biurowe, do dyspozycji są różne sprzęty i meble.
Jak niszczyć dokumenty zgodnie z RODO?
link
Kilka słów:
W firmach dokumenty zawierają wrażliwe dane klientów, które mogłyby zostać wykorzystane do przestępstw gdyby wpadły w nieodpowiednie ręce. W obecnych czasach wiele informacji nadal znajduje się na fizycznych nośnikach, takie jak papier lub dyski. Jak więc zadbać o to aby zniszczenie niepotrzebnej dokumentacji przebiegło zgodnie z prawem?
Niezbędne wyposażenie każdego biura: niszczarki i bindownice
link
Kilka słów:
Dobra niszczarka powinna się znaleźć w każdym biurze. Często jednak firmy zapominają o zakupie takiego urządzenia i przypominają sobie o nim dopiero wtedy, gdy trzeba zniszczyć dużą ilość kartek dziurkowanych jednorazowo.
Inwestycja w bezpieczeństwo
lh
Kilka słów:
Popularność niszczarek nie wynika wcale z przesadnej ostrożności. W dobie ochrony danych osobowych, dokumentów poufnych takich jak chociażby wyciągi bankowe niszczenie papierów to dziejowa konieczność. GIODO wręcz wymusza na pracodawcach takie działania, ale inwestycja w bezpieczeństwo firmowe i prywatne jest rzeczą absolutnie konieczną.
Strona: 1