Artykuły i poradniki Obiekt Konferencyjny:
Przystosowanie miejsc na konferencje, imprezy
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
W Polsce jeszcze do niedawna były problemy z organizacją konferencji dla grup tysiąca lub więcej osób. Nie było wielu miejsc z tak dużymi salami. Hotele konferencyjne nie posiadały takich przestrzeni, które mogłyby zostać przystosowane na potrzeby organizacji dużej konferencji. Uczestnicy natomiast narzekali na ciasnotę, duchotę i brak wygody podczas konferencji.
MTP Liderem Usług Targowych 2009
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Międzynarodowe Targi Poznańskie zostały laureatem konkursu „Lider Usług Targowych” dla przedsiębiorstw projektujących i wykonujących stoiska targowe. Uroczystość wręczenia nagrody odbyła się 18 czerwca w Poznaniu.
Nagroda Ambasador Polskiej Gospodarki w rękach MTP
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Międzynarodowe Targi Poznańskie 2 czerwca otrzymały tytuł Ambasadora Polskiej Gospodarki. Dyplom odebrany został z rąk ministra Radosława Sikorskiego w trakcie uroczystości, która odbyła się w pałacyku Ministerstwa Spraw Zagranicznych.
MTP Ambasadorem Polskiej Gospodarki
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Międzynarodowe Targi Poznańskie otrzymały tytuł Ambasadora Polskie Gospodarki w konkursie, który honorowym patronatem objął minister spraw zagranicznych, Radosław Sikorski. Laureaci odbiorą dyplomy z rąk ministra 2 czerwca, w pałacyku Ministerstwa Spraw Zagranicznych w Warszawie.
Powszechna Wystawa Krajowa – jak polskie targi stały się międzynarodowe
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
16 maja polska branża targowa obchodzi wyjątkowy jubileusz – 80 lecie Powszechnej Wystawy Krajowej, największej wystawy gospodarczej w dziejach Polski, która położyła podwaliny pod nowoczesną organizację targów.
„Efekt szminki” a targi
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Rynek targowy to odbicie stanu gospodarki. Na podstawie wielkości i rozmachu dużych imprez targowych najlepiej można odczytać kondycję i nastroje w poszczególnych gałęziach przemysłu. Tegoroczna popularność targów organizowanych dla branży fryzjerskiej i kosmetycznej świadczy o tym, że paradoksalnie te dwa sektory cieszą się szczególnym powodzeniem w czasach gospodarczej destabilizacji. Jest to wynik tzw. efektu szminki, przejawiającego się tym, że w trakcie dekoniunktury ludzie zamiast drogich i ekskluzywnych artykułów, wybierają mniejsze i tańsze produkty luksusowe.
MTP silne wizerunkiem
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Międzynarodowe Targi Poznańskie to najbardziej znana polska marka organizatorów targów – wynika z badania przeprowadzonego przez ośrodek badawczy Pentor Research International*. Największymi atutami poznańskiej firmy są wieloletnie doświadczenie oraz prestiż.
Nowoczesne obiekty konferencyjne
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
W Polsce jeszcze do niedawna mieliśmy spory problem z organizowaniem konferencji dla uczestników stanowiących grupę tysiąca lub więcej osób. Obiekty konferencyjne nie dysponowały tak ogromnymi salami, a sale konferencyjne znajdujące się w hotelach nie posiadały takich przestrzeni, które mogłyby zostać przystosowane na potrzeby danej dużej konferencji. Uczestnicy natomiast narzekali na ciasnotę, duchotę i brak wygody podczas konferencji.