Artykuły i poradniki Obiekt:
Niedziela u Decjusza. Miłosz.- Zabawy ze słowem Plener artystyczno-edukacyjny
PR
Kilka słów:
5 czerwca (niedziela), Ogrody Willi Decjusza (Kraków, ul. 28 lipca 17A), godz. 11.00 – 16.00, wstęp wolny
Hotel Sheraton Warsaw świętuje 15-lecie
Sheraton Warsaw Hotel
Kilka słów:
W maju hotel Sheraton w Warszawie świętuje 15-lecie czyli kryształową rocznicę. W ciągu 15-stu lat hotel był domem dla 1.5 miliona gości, w tym polskich i międzynarodowych gwiazd, a także fundamentem dla rozwoju kolejnych obiektów sieci Starwood w Polsce.
Piękne ciało na wakacje
PR
Kilka słów:
Zbliżające się wakacje to doskonała okazja aby poprawić witalność i sprężystość skóry. W trosce o zdrowie i piękny wygląd warto skorzystać z pięciodniowego pakietu pielęgnacji ciała przygotowanego przez Hotel Klimek**** SPA.
Europejska sieć hotelarska B&B wchodzi do Warszawy
PR
Kilka słów:
Trzecia co do wielkości sieć hoteli we Francji, rozwinięta również na rynku niemieckim, zamierza na dobre zakorzenić się w Polsce. Po pierwszym hotelu, otwartym w lipcu 2010 roku w Toruniu, B&B rozszerza swoją sieć na Warszawę. 26 maja wmurowano kamień węgielny pod hotel, który zostanie wybudowany przy Alei Krakowskiej na Okęciu.
Nieograniczone nagrody w hotelach sieci Starwood
Hotel***** Sheraton Poznań
Kilka słów:
Sieć Starwood Hotels & Resorts wprowadza nową promocję dla członków programu lojalnościowego Starwood Preferred Planner. W ramach promocji „Nieograniczone nagrody” organizatorzy spotkań będą mieli możliwość zdobycia wielu atrakcyjnych nagród bez żadnych ograniczeń co do ich liczby.
Dzień Otwarty w Hotelu Krasicki
PR
Kilka słów:
29 maja 2011 zapraszamy serdecznie na DZIEŃ OTWARTY w Hotelu Krasicki.
Wyróżnienie dla Grands Vins Mercure
PR
Kilka słów:
Wino z karty Grands Vins Mercure docenione przez „Magazyn Wino”
Jak zorganizować idealną konferencję – 7 praktycznych wskazówek
PR
Kilka słów:
doradza Katarzyna Bobowska, zarządca Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza
Duży ruch na stronie www powodem do radości?
PR
Kilka słów:
Przedsiębiorcy dokładają wszelkich starań, by strony internetowe ich firm były odwiedzane często i przez możliwie dużą liczbę użytkowników Sieci. Okazać się jednak może, że pomimo dużego ruchu na stronie, przedsiębiorca wciąż nie wie dokładnie czego oczekuje klient i nie ma odpowiedniego wpływu na procesy decyzyjne Internauty. Powstaje więc pytanie: w jaki sposób nakłonić odwiedzających, aby zamiast samego przeglądania witryny, dokonali również zakupu lub rezerwacji?
Twój hotel przyszłości
PR
Kilka słów:
Siedzisz w hotelowym biurze, dookoła szum faksów, drukarek i komputerów. W recepcji znowu problem, panuje grypa i pracuje tylko jedna osoba. Nie ma kto zadzwonić po taksówkę, nikt nie odbiera telefonu. Cała obsługa wyjechała na Bahamy, bo tam cieplej i więcej płacą, a nowi pracownicy słabo sobie jeszcze radzą i mają problemy z obsługą zagranicznych gości. Co gorsza, szefa marketingu przejęła konkurencja.