Artykuły i poradniki Panele:
Rusza rekrutacja wykładowców na studia podyplomowe Events Management
M-S-M
Kilka słów:
15 maja Stowarzyszenie Branży Eventowej otwiera rekrutację kadry wykładowczej na studia podyplomowe z zakresu Events Management organizowanych wraz z Wydziałem Zarządzanie Uniwersytetu Warszawskiego na rok akademicki 2012-2013.
e-Travel Forum 2012
PR
Kilka słów:
Już na początku przyszłego roku rusza kolejna edycja Międzynarodowej Konferencji e-TRAVEL FORUM, która będzie miała miejsce w Warszawie w dniach 31 stycznia – 3 lutego 2012 roku.
Konferencja: Event Manager – Człowiek Renesansu
PR
Kilka słów:
Nie od dzisiaj wiadomo, że event manager to człowiek-orkiestra. Uniwersalna jednostka do zadań specjalnych i rzeczy niemożliwych „na wczoraj”. Poza wnikliwą znajomością rynku eventowego, najnowszych trendów i narzędzi, a także posiadania ogólnej wiedzy marketingowej musi dysponować o wiele szerszym zasobem wiedzy do swojej pracy.
Innowacyjne produkty na Targach WorldHotel 2011
PR
Kilka słów:
Wyposażenie audiowizualne hotelu i restauracji, szeroki wybór mebli, innowacyjne systemy podłogowe, personalizowane kosmetyki i galanteria hotelowa czy najnowsze oprogramowania - to tylko niektóre z propozycji blisko 100 wystawców, którzy zaprezentują swoją ofertę podczas Targów WorldHotel 2011.
Debata Networkingowa „Nastroje Branży Eventowej”
PR
Kilka słów:
W historycznych wnętrzach Centrum Bankowo-Finansowego, przy ul. Nowy Świat 6/12, dnia 14 września 2011, odbyło się spotkanie organizowane przez Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE), pod hasłem „Nastroje Branży Eventowej”. W wydarzeniu uczestniczyło kilkudziesięciu przedstawicieli branży ze strony agencji, hoteli, podwykonawców oraz zleceniodawców.
Debata nt "Nastrojów Branży Eventowej"
SBE
Kilka słów:
Dyskusja dotycząca tego co piszczy w branży eventowej odbędzie się dnia 14 września o godz. 17.30, w Centrum Bankowo-Finansowe "Nowy Świat" przy ul. Nowy Świat 6/12. Uczestnicy debaty będą także mieli okazję zwiedzić gabinety dygnitarzy oraz inne zakamarki tego legendarnego gmachu Warszawy oraz obejrzeć kroniki dawnej epoki.
Jak zorganizować idealną konferencję – 7 praktycznych wskazówek
PR
Kilka słów:
doradza Katarzyna Bobowska, zarządca Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza
Twój hotel przyszłości
PR
Kilka słów:
Siedzisz w hotelowym biurze, dookoła szum faksów, drukarek i komputerów. W recepcji znowu problem, panuje grypa i pracuje tylko jedna osoba. Nie ma kto zadzwonić po taksówkę, nikt nie odbiera telefonu. Cała obsługa wyjechała na Bahamy, bo tam cieplej i więcej płacą, a nowi pracownicy słabo sobie jeszcze radzą i mają problemy z obsługą zagranicznych gości. Co gorsza, szefa marketingu przejęła konkurencja.
Sukces e-Travel Forum 2011
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
W dniach 25 i 26 stycznia br. odbyła się pierwsza część czterodniowej konferencji e-Travel Forum 2011. Ponad 200 osób uczestniczyło w warszawskim hotelu Radisson Blu w debatach poświęconych wykorzystaniu internetu do sprzedaży produktów turystycznych. Przez kolejne dwa dni 80-osób z grona uczestników realizuje szkolenia praktyczne i warsztaty z reklamy.
Ruszają targi EVENT 2010
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Jedyne w Polsce targi przeznaczone wyłącznie dla PR-owców zajmujących się organizowaniem różnego rodzaju wydarzeń oraz przedstawicieli branży eventowej z agencji, korporacji i samorządów odbędą się w dniach 7-8 października br. w Centrum Targowo-Kongresowym przy ul. Marsa 56c w Warszawie.