Artykuły i poradniki Plakaty:
Otwierasz własną firmę? Sprawdź, jak zaistnieć na rynku
LH
Kilka słów:
Każda osoba stawiająca pierwsze kroki w biznesie musi liczyć się ze sceptycznym podejściem społeczeństwa do jej działań. Dużo trudniej mają nowo otwarte firmy czy działalności, o których istnieniu nikt jeszcze nie wie. Zaraz po otwarciu restauracji, kwiaciarni czy sklepu musisz w jakiś sposób rozreklamować swoje usługi. Najskuteczniejsze są najprostsze formy reklamy, takie jak ulotki czy plakaty. Ale czym powinna charakteryzować się ulotka, żeby odbiorca nie wyrzucił jej bez czytania do kosza?
Organizacja imprezy charytatywnej krok po kroku
WP
Kilka słów:
Impreza charytatywna może być ogromną pomocą dla organizacji zajmującej się chorymi dziećmi, ludźmi w potrzebie, bezdomnymi zwierzętami czy ochroną przyrody. Jak przymierzyć się do organizacji tak szczytnego eventu?
Wszystkie elementy, które świadczą o sukcesie organizacji konferencji
A
Kilka słów:
Poziom konferencji oceniamy zazwyczaj nie tylko pod kątem zaprezentowanej wiedzy merytorycznej, ale również od strony logistycznej. Komfort zagwarantowany jej uczestnikom z pewnością będzie miał wpływ na opinie o tym przedsięwzięciu.
Inauguracja sezonu letniego na Targach Lato
M-S-M
Kilka słów:
W dniach 17-19 kwietnia br. w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie odbyły się jubileuszowe 20. Targi Turystyki i Wypoczynku Lato 2015. 130 wystawców z Polski i zagranicy zachęcało do skorzystania z oferty na letni weekend bądź dłuższy wypoczynek, a na odwiedzających czekało wiele atrakcji.
Program dla branży HoReCa zachęcający do podawania Lipton Ice Tea z posiłkiem w perfekcyjny sposób
M-S-M
Kilka słów:
Warszawa, 20 maja 2014 r. – W maju br. marka Lipton Ice Tea wprowadziła kompleksowy program Lipton Ice Tea Perfect Serve dedykowany 500 wyselekcjonowanym lokalom z branży HoReCa.
Ekrany reklamowe coraz popularniejsze
M-S-M
Kilka słów:
Już ponad 60 tysięcy profesjonalnych ekranów znajdziemy w polskich galeriach handlowych, instytucjach, hotelach, dworcach i firmach. Czy zastąpią one tradycyjny outdoor, plakaty i wystawy sklepowe?
Jak zaplanować budżet konferencji?
J Krzysiek
Kilka słów:
Organizator konferencji musi w pierwszej kolejności ustalić jej budżet. Jak to zrobić? Co uwzględnić w kosztach?
Ambitne przedsięwzięcia Muzeum Żup Krakowskich w 2010 roku
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Wyjątkowo interesujące było lutowe spotkanie Towarzystwa Przyjaciół Muzeum Żup Krakowskich. Dyrektor Muzeum, prof. dr hab. Antoni Jodłowski przedstawił planowaną działalność Muzeum oraz bogatą ofertę Muzeum w 2010 roku.
Na RemaDays kryzysu nie widać!
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
W czwartek, w Warszawie zakończyły się trwające od 10 do 12 lutego Międzynarodowe Dni Reklamy RemaDays 2009 - największe międzynarodowe targi reklamy nie tylko w Polsce, ale także w Europie Środkowo-Wschodniej. Tegoroczne targi tradycyjnie obejmowały trzy główne bloki tematyczne: upominki reklamowe, out&indoor i technology w łącznej liczbie ponad 460-ciu wystawców.
Lokal bez papierosa
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Stowarzyszenie MANKO uznało problem palenia za istotny i rozpoczęło kampanię edukacyjną w tym zakresie. Już w listopadzie 2005 roku zrealizowano seminarium międzynarodowe SmokeFree Europe, którego rezultatem było stworzenie narzędzi kampanii antynikotynowej (film, spot radiowy, plakaty).