Artykuły i poradniki Recepcja:
Odkryj słodką tajemnicę hoteli Mercure!
HOTEL MERCURE KASPROWY ZAKOPANE
Kilka słów:
Hotele Mercure zapraszają swoich gości na rozkoszowanie się magią czekolady. Wszyscy klienci, którzy skorzystają z nowej wiosennej oferty Słodki Sekret Hoteli Mercure (Sweet Secret by Mercure) i zarezerwują w dniach od 2 kwietnia do 31 maja dwudniowy pobyt ze śniadaniem i dostępem do Internetu otrzymają do 40% zniżki oraz czekoladową niespodziankę w prezencie.
Polscy naukowcy chcą wybudować podwodny hotel
M-S-M
Kilka słów:
Oglądanie z bliska raf koralowych umożliwi podwodny hotel, zaprojektowany przez naukowców z Politechniki Gdańskiej. Prototyp Water Discus Hotel - bo tak nazywa się konstrukcja - stanie w gdyńskim porcie, potem budynek ma być atrakcją na Malediwach.
Otwarcie Hotelu B&B Warszawa – Okęcie już w grudniu
PR
Kilka słów:
Francuska sieć hoteli ekonomicznych B&B Hotels Group już 27 grudnia br. otworzy swój pierwszy obiekt w stolicy. Prace nad wykończeniem pięciokondygnacyjnego budynku przy Alei Krakowskiej 193 na Okęciu weszły w ostateczną fazę. Hotel ma już kadrę zarządzającą i szykuje się na przyjęcie pierwszych gości. B&B Warszawa-Okęcie będzie już drugim obiektem tej sieci w Polsce, po funkcjonującym od lipca 2010 roku hotelu B&B w Toruniu.
“Świat Hemingwaya” w Katowicach
angelo Hotel Katowice
Kilka słów:
Katowice, 28 października 2011 r. – 30 października angelo Hotel Katowice zamieni się w plan filmowy dokumentalnego filmu “Świat Hemingwaya” Giuseppe Recchia. Obraz będzie można zobaczyć w polskiej telewizji już w połowie grudnia. Wyróżnia się on międzynarodową obsadą, wciągającą historią oraz tajemnicą świata i śmierci Ernesta Hemingwaya.
Lato Pełne wrażeń w Płocku – specjalna oferta HOTELU HERMAN
PR
Kilka słów:
Nowo otwarty, 4-gwiazdkowy HOTEL HERMAN, mieszczący się w samym centrum Płocka, zaprasza na „Lato Pełne Wrażeń” w Płocku.
Duży ruch na stronie www powodem do radości?
PR
Kilka słów:
Przedsiębiorcy dokładają wszelkich starań, by strony internetowe ich firm były odwiedzane często i przez możliwie dużą liczbę użytkowników Sieci. Okazać się jednak może, że pomimo dużego ruchu na stronie, przedsiębiorca wciąż nie wie dokładnie czego oczekuje klient i nie ma odpowiedniego wpływu na procesy decyzyjne Internauty. Powstaje więc pytanie: w jaki sposób nakłonić odwiedzających, aby zamiast samego przeglądania witryny, dokonali również zakupu lub rezerwacji?
Szczęście Dzieci – druga edycja akcji w Radisson Blu Kraków
Radisson Blu Hotel, Kraków
Kilka słów:
Radisson Blu Hotel Kraków ogłosił drugą edycję akcji charytatywnej pod hasłem „Szczęście Dzieci”. Jak poprzednia polega ona na sprzedaży kolorowych bransoletek – cegiełek, z których dochód zostanie przeznaczony na rzecz domu dziecka im. Jana Brzechwy w Krakowie.