Artykuły i poradniki Reklama:
Otwierasz własną firmę? Sprawdź, jak zaistnieć na rynku
LH
Kilka słów:
Każda osoba stawiająca pierwsze kroki w biznesie musi liczyć się ze sceptycznym podejściem społeczeństwa do jej działań. Dużo trudniej mają nowo otwarte firmy czy działalności, o których istnieniu nikt jeszcze nie wie. Zaraz po otwarciu restauracji, kwiaciarni czy sklepu musisz w jakiś sposób rozreklamować swoje usługi. Najskuteczniejsze są najprostsze formy reklamy, takie jak ulotki czy plakaty. Ale czym powinna charakteryzować się ulotka, żeby odbiorca nie wyrzucił jej bez czytania do kosza?
Saper myli się raz, czyli pozycjonowanie i optymalizacja
WP
Kilka słów:
Dążenie do wyświetlania przez przeglądarkę informacji o serwisie www w pierwszej dziesiątce ma swoje praktyczne podstawy. Domyślne ustawienia przeglądarki ograniczają liczbę pozycji na liście organicznych wyników wyszukiwania do pierwszych dziesięciu wyników.
Szkolenia hotelarskie
PR
Kilka słów:
Polecamy trzy szkolenia dla branży hotelarskiej z popularnego serwisu www.szkolenia24h.pl.
Organizacja imprezy charytatywnej krok po kroku
WP
Kilka słów:
Impreza charytatywna może być ogromną pomocą dla organizacji zajmującej się chorymi dziećmi, ludźmi w potrzebie, bezdomnymi zwierzętami czy ochroną przyrody. Jak przymierzyć się do organizacji tak szczytnego eventu?
Jak podtrzymać ciepło rodzinnego domu?
PR
Kilka słów:
Jednym z czynników wpływających na ciepłą atmosferę w domu jest jego umeblowanie. Odpowiednio urządzone, zapewnia wygodę i praktyczność życia codziennego.
Co to jest reklama podprogowa?
WP
Kilka słów:
Reklama podprogowa budzi mieszane emocje wśród specjalistów zajmujących się promocją, a wśród adresatów reklam często wywołuje panikę. Bo czy etyczne może być wykorzystywanie faktu, iż nasz umysł podlega manipulacji za pomocą przekazu, którego nie jest świadomy? Polski ustawodawca stwierdził, że stosowanie takiej reklamy jest niedopuszczalne i zakazał jej na mocy ustawy o radiofonii i telewizji. Czy słusznie? Czym właściwie jest reklama podprogowa?
3 praktyczne wskazówki, jak skutecznie prowadzić fanpage
KBR
Kilka słów:
W XXI wieku, w dobie Internetu, który przeniknął do niemal każdej sfery ludzkiego życia jednym z podstawowych warunków skutecznego marketingu internetowego jest posiadanie firmowej strony internetowej.
Spójna identyfikacja wizualna gwarancją udanej reklamy
LH
Kilka słów:
Jaki jest sekret sukcesu kampanii reklamowych największych marek na świecie? Jest nim spójna identyfikacja wizualna. Odbiorcy zawsze mają pewność, z jaką firmą mają do czynienia, przez co bardziej przywiązują się do jej produktów lub usług. Wiedzą o tym również polskie firmy, które coraz częściej dbają, by ich materiały reklamowe były przygotowywane w sposób spójny, zgodny z określonymi regułami.
Dlaczego warto uczyć za pomocą wideo
Centrum konferencyjne Digital Knowledge Village
Kilka słów:
W internetowych opracowaniach można znaleźć wiele statystyk poświęconych skuteczności treści wideo. Wszystkie, niemal bez wyjątku, nastawione są na udowodnienie za pomocą liczb przewagi multimediów nas słowem pisanym. Okazuje się bowiem, że ludzie wolą oglądać, niż czytać. Że oglądane przyswajają lepiej. Że gdy już obejrzą (a nie przeczytają) to gwałtownie rośnie szansa na aktywność z ich strony.
Konkurencyjność w dobie Internetu
PR
Kilka słów:
Ostatniego dnia marca 2016 roku w rejestrze REGON widniało ponad 2 600 000 wpisanych jednoosobowych działalności gospodarczych. Ze względu na niskie bariery wejścia na rynek praktycznie każdego dnia otwierają się nowe firmy we wszystkich branżach. Wraz z rozwojem Internetu i urządzeń mobilnych, rosną też możliwości, w jakie przedsiębiorstwa mogą się promować - tym bardziej, że konkurencja rośnie.