Artykuły i poradniki Reklama:
Jak pisać dobre teksty?
link
Kilka słów:
Niektórym wydaje się, że copywriting to łatwy kawałek chleba i nie potrzeba do tego żadnych szczególnych umiejętności. Ot - jesteś kowalem swojego losu, zatem zająć Cię może pisanie tekstów na zlecenie.
Jak nas widzą, tak nas kupują
prasowe
Kilka słów:
Bez reklamy trudno sobie wyobrazić jakąkolwiek działalność o charakterze czy to gospodarczym, czy też społeczno-kulturalnym.
Kurs rysunkowy Kraków, gdzie zacząć swój biznes
prasowa
Kilka słów:
Wielu początkujących biznesmenów szuka wymarzonej pracy, ale nie wielu udaje się połączyć hobby, takie jak rysunek w wyglądzie biznes-kursów rysunku i bezpośredni dochód z takiej działalności.
Błędy, które utrudniają pozycjonowanie stron internetowych
link
Kilka słów:
Pozycjonowanie stron internetowych to zespół działań, których zadaniem jest wypromowanie witryny w wyszukiwarce, tak by link prowadzący do portalu wyświetlał się na jednej z pierwszych dziesięciu pozycji w wynikach wyszukiwania.
Standy reklamowe - zaistniej na rynku
link
Kilka słów:
Bez odpowiedniej reklamy żaden biznes, żadna usługa, impreza czy wydarzenie kulturalne nie ma właściwie racji bytu. Po co tworzyć coś, o czym nikt nie usłyszy? Ludzkość od wieków doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak ogromną rolę w życiu odgrywa reklama. To ona pozwala się wybić, pokazać innym i osiągnąć sukces.
Sklep z usługami dla sklepów interetowych
link
Kilka słów:
Branża marketingowa kwitnie i trudno się temu w dzisiejszych czasach dziwić. Rosnąca liczba małych i średnich przedsiębiorstw będzie ich potrzebowała znacznie bardziej z każdym dniem. To efekt konkurencji, która zdecydowanie staje się coraz silniejsza, szczególnie w sytuacji, w której stawia się na jakość.
Potykacze reklamowe – co należy o nich wiedzieć?
prasowe
Kilka słów:
W zatłoczonych miejscach oraz lokalach gastronomicznych jako jedną z form promocji swojego biznesu czy reklamy są potykacze. Umieszcza się na nich niezbędne informacje związane z ofertą czy aktualnymi promocjami.
Czym jest marketing medyczny i dlaczego warto w niego inwestować?
white
Kilka słów:
Celem marketingu medycznego jest wypromowanie gabinetów oraz klinik specjalistycznych tak, aby zyskały zainteresowanie wśród nowych konsumentów. Branża medyczna w ostatnich latach bardzo się rozwinęła – powstało mnóstwo gabinetów oraz klinik, które w ofercie mają podobne usługi/zabiegi.
Długopis w każdej kieszeni
link
Kilka słów:
Jednym z mniej skomplikowanych sposobów dotarcia ze swym przekazem reklamowym do klienta jest umieszczenie go na powierzchni długopisu, który będzie mu towarzyszył podczas codziennych obowiązków w pracy, na uczelni lub w domu.
Księgarnie internetowe vs. stacjonarne? Książki.
tylkorelaks
Kilka słów:
Chociaż statystyczny Polak w naszym kraju nadal nie rodzi się z genem książkoholizmu, to wraz z rozwojem i poziomem kształcenia, coraz więcej osób sięga po literaturę. Nie zawsze są to pozycje wyszukane, mamy wrażenie, że aspekt rozrywkowy odgrywa największą rolę w doborze lektur.