Artykuły i poradniki Reklama:
Nauka angielskiego dla firm – co musisz o niej wiedzieć
white
Kilka słów:
Obecnie kursy językowe dla firm rosną na popularności i coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na wzięcie w nich udziału. Dowiedz się czym są szkolenia dla firm oraz czy warto brać w nich udział.
Jak reklamować hotel, pensjonat czy gospodarstwo agroturystyczne w internecie?
link
Kilka słów:
Posiadając własny obiekt turystyczny należy zadbać o jego promocję. Pamiętajmy, że w dzisiejszych czasach to internet stanowi największe narzędzie reklamowe. Warto jest więc wykorzystać jego potencjał, aby zachęcić potencjalnych klientów do skorzystania z oferty.
Pozycjonowanie stron www pomoże Ci rozwinąć Twój biznes
link
Kilka słów:
Wśród wielu strategii marketingowych, pozycjonowanie stron www zajmuje wciąż bardzo wysoką pozycję pod względem skuteczności i zainteresowania jego wykorzystaniem. Niezależnie od tego, czy chcesz wypromować sklep internetowy, firmową stronę wizytówkową, czy też osobistego bloga, pozycjonowanie jest narzędziem, dzięki któremu Twoja praca zostanie zauważona.
Namioty dmuchane - idealne rozwiązanie na wydarzenia plenerowe
link
Kilka słów:
Namioty dmuchane królują na różnego rodzaju imprezach plenerowych. Są funkcjonalne, estetyczne, a ich reklamowa forma przyciąga wzrok przybyłych gości. Wystawcom dają schronienie przed działaniem warunków atmosferycznych, a jednocześnie zapewniają nieskrępowany dostęp klientów do oferowanych produktów.
Tłumaczenia specjalistyczne w biurze tłumaczeń
white
Kilka słów:
Tłumaczenia specjalistyczne obfitują w skomplikowaną, branżową terminologię i słownictwo. Właśnie dlatego poza perfekcyjną znajomością języka wymagają one dogłębnej znajomości sektora, którego dotyczą i specyfiki jego rejestru. Tłumaczenia specjalistyczne obejmują tematykę taką jak technika, marketing, medycyna, farmacja, informatyka, prawo, ekonomia, nauka.
Nowoczesna reklama zewnętrzna – możliwości wykonania liter przestrzennych
whit
Kilka słów:
Jeśli reklama zewnętrzna firmy ma być skuteczna, to przede wszystkim musi być widoczna. Widoczność reklamy to podstawa każdej reklamy outdoorowej. Wiadome jest, że dzisiaj każdy z nas jest przytłoczony/a różnorodnym przekazem reklamowym, dlatego niezwykle istotne jest, by dołożyć wszelkich starań, by nasza reklama wyróżniała się na tle konkurencji. Biorąc pod uwagę wykorzystanie liter przestrzennych 3D, można brać pod uwagę kilka technologii wykonania.
eWWWolucja Twojej firmy - postaw na marketing internetowy.
link
Kilka słów:
Z najnowszych badań wykonanych przez bank ING na potrzeby kampanii reklamowej "Dobry głos dla firm" wynika że ponad 60% mikro i małych firm inwestuje w marketing internetowy.
Reklama zewnętrzna - co to jest?
link
Kilka słów:
Reklama zewnętrzna outdoor posiada tę zaletę, że dociera do dużej liczby odbiorców, bez względu na płeć, zawód, wiek i inne, tego typu czynniki zewnętrzne. Jest obecna na rynku marketingu od wielu lat, poprzez różnorodne nośniki reklamowe.
Flagi reklamowe nie tylko do reklamy
white
Kilka słów:
Osoby odpowiedzialne za projektowanie reklam zapominają, że najlepsze rozwiązania to te, które widać z daleka. Właśnie takie są flagi reklamowe, które stanowią nieodłączny element promocyjny w niemal każdej branży. Ich potencjał reklamowy wykorzystywany jest między innymi przez organizatorów wydarzeń sportowych i właścicieli salonów samochodowych, ale nie tylko.
Jak być świetnym dyrektorem - porady
szkolenia24h.pl
Kilka słów:
Działanie jako dyrektor rozwijającej się firmy może być trudnym i często stresującym zadaniem, które wymaga chęci ciągłego doskonalenia. Większość właścicieli i dyrektorów musi znosić dziesiątki awarii, zanim w końcu osiągną rutynę wydajności i biegłości, która rodzi rentowność.