Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuły i poradniki Rozwój:

Warszawa - Gastronomia jako regionalny produkt turystyczny - konferencja

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Oferta naszych regionów jest bardzo różnorodna pod względem geograficznym a jednocześnie bogata w przeróżne walory smakowe, które są charakterystyczne dla danych obszarów. Dzięki temu piękne miejsca naszej ojczyzny przyciągają do siebie jeszcze mocniej gości z kraju i ze świata.

Warszawa - Gastronomia jako regionalny produkt turystyczny - konferencja

Więcej

Event jako skuteczne narzędzie marketingu i komunikacji

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Event – kiedyś słowo używane w języku potocznym w odniesieniu do wydarzenia związanego z muzyką elektroniczną (np. festiwalem) lub z grami zespołowymi. Obecnie odnosi się do organizacji imprez integracyjnych, promocyjnych dla firm.

Event jako skuteczne narzędzie marketingu i komunikacji

Więcej

Konferencje w trzecim tysiącleciu

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Kiedy wybieramy miejsce na konferencję na ogół mamy już ogólny obraz swoich wymagań co do lokalizacji, cateringu i zakwaterowania. Jednak w świecie biznesu technologia zastępuje normalne znane powszechnie procesy zmierzając do unowocześnienia. Czy w związku z tym możemy spodziewać się, że tradycyjne konferencje w budynkach zostaną wyparte przez te organizowane w sieci?

Konferencje w trzecim tysiącleciu

Więcej

Polska turystycznie

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Turystyka kojarzona jest z rekreacją, ale nie tylko, bo także ze sportem, poznawaniem nowych terenów, z odnową biologiczną, a ostatnio także z wyjazdami biznesowymi. To, co dla jednych stanowi formę wypoczynku dla innych stanowi po prostu źródło pracy.

Polska turystycznie

Więcej

Wrocław ma powody do zadowolenia

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Miastem zainteresowały się czołowe ekskluzywne marki hotelowe, które chcą postawić w ciągu czterech najbliższych lat we Wrocławiu przynajmniej kilka dużych, międzynarodowych koncernów. Hiltona, Sheratona i Mariotta, ale także firmy takie jak UBM Polska i konsorcjum irlandzkich firm McCarthy i Harte interesują się miastem pod względem inwestycyjnym.

Wrocław ma powody do zadowolenia

Więcej

Kraków – nie będzie pieniędzy ze środków unijnych dla hotelarzy

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Tym razem Kraków musi obyć się smakiem, ponieważ nie przewidziano dla tego miasta pieniędzy na budowę, rozbudowę hoteli, pensjonatów i kempingów.

Kraków – nie będzie pieniędzy ze środków unijnych dla hotelarzy

Więcej

Turystyka kongresowa

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Turystyka kongresowa charakteryzuje się tym, iż dotyczy dużego międzynarodowego lub krajowego zjazdu uczonych, polityków, dyplomatów, czy przedstawicieli jakiś formacji zawodowych lub organizacji. Kongresy takie organizuje się po to, aby odbyć wspólne narady i powziąć uchwały. Wynika z tego jednoznacznie, że przedsięwzięcia tego typu wymagają szczególnie precyzyjnego przygotowania i organizacji.

Turystyka kongresowa

Więcej

XIII Targi Turystyki i Wypoczynku LATO - 18-20 kwietnia 2008

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Targi LATO to największe w Polsce turystyczne targi konsumenckie, podczas których przedstawiana jest oferta wyjazdowa i pobytowa przede wszystkim na wiosenno-letni sezon turystyczny. To niezwykły kiermasz propozycji wypoczynku wakacyjnego i weekendowego w najatrakcyjniejszych rejonach Polski i poza granicami naszego kraju, z których wiele sprzedawanych jest w promocyjnych cenach przygotowanych specjalnie na targi.

XIII Targi Turystyki i Wypoczynku LATO - 18-20 kwietnia 2008

Więcej

Wyjątkowe perspektywy rozwoju branży hotelarskiej - INVEST-HOTEL 2008

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Hotelarze, którzy przyjadą w tym roku na targi INVEST- HOTEL do Poznania, z pewnością będą usatysfakcjonowani. Organizator – Międzynarodowe Targi Poznańskie - po raz kolejny przygotuje ze wszech miar profesjonalne wydarzenie, które połączy ekspozycję czołowych dostawców produktów i usług dla hoteli z bogatym programem wydarzeń dla osób zawodowo związanych z branżą hotelarską. To już dziesiąta edycja tych największych w Polsce targów hotelarskich. Kampanię promocyjną wspierać będzie nowy wizerunek oraz hasło „Do startu? Gotowi? Hotel!” przypominające, że to już ostatni moment na nowe inwestycje w hotelarstwie przed zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej EURO…

Wyjątkowe perspektywy rozwoju branży hotelarskiej - INVEST-HOTEL 2008

Więcej

Co słychać w branży gastronomicznej?

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

W świecie gastronomii w Polsce od kilku lat obserwuje się wyraźny rozwój. Rozwój ten dotyczy obrotów, powstających nowych sieci barów i restauracji oraz stale powiększającej się oferty i zakresu działań cateringu. Ten dynamiczny skok przyczynił się także do tego, iż uległy zmianie zwyczaje Polaków, co do sposobu i miejsca spożywania posiłków.

Co słychać w branży gastronomicznej?

Więcej

Strona: 147 48 49 50 51

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.