Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuły i poradniki Sieci:

Komunikacja telefoniczna z klientem hotelowym

M-S-M

Kilka słów:

O tym, czy hotel ma szansę stać się ciekawą lokalizacją do organizowania konferencji bądź do wypoczynku na wakacje decyduje nie tylko sprawny marketing, ale także profesjonalny pracownik na recepcji.

Komunikacja telefoniczna z klientem hotelowym

Więcej

Best Western Rewards najlepszym programem lojalnościowym w Polsce

M-S-M

Kilka słów:

Best Western po raz kolejny potwierdza silną pozycję na polskim rynku. Największa na świecie rodzina hotelowa została wyróżniona w konkursie Business Traveller Poland Awards 2013 w dwóch kategoriach „Najlepszy Hotelowy Program Lojalnościowy” i „Najlepsza Biznesowa Sieć Hotelowa na Świecie”.

Best Western Rewards najlepszym programem lojalnościowym w Polsce

Więcej

Dobry hotel w górach na wagę złota

M-S-M

Kilka słów:

Szczególnie w okresie świątecznym masowo zaczynamy szukać hotelu bądź apartamentu na wypoczynek w górach. Rok rocznie powtarza się też sytuacja, że sprawdzone obiekty szybko zostają zarezerwowane na długo przed zimą, natomiast w sieci natknąć się można na fałszywe strony www oferujące miejsca hotelowe w popularnych kurortach. Raj dla oszustów właśnie się rozpoczął.

Dobry hotel w górach na wagę złota

Więcej

Rezidor przekazał 10 000 Euro dla ofiar tajfunu na Filipinach

Radisson Blu Hotel, Kraków

Kilka słów:

Rezidor Hotel Group, która w Polsce posiada hotele marki Radisson Blu i Park Inn by Radisson, przekazała 10 000 EUR dla Międzynarodowego Komitetu Czerwonego Krzyża. Darowizna wesprze ofiary tajfunu Haiyan, który w piątek 8 listopada przeszedł przez środkową część Filipin, powodując katastrofalne zniszczenia.

Rezidor przekazał 10 000 Euro dla ofiar tajfunu na Filipinach

Więcej

Elita światowego hotelarstwa na konferencji Hotel Trends Poland

M-S-M

Kilka słów:

Wydłuża się lista ekspertów, którzy 28 listopada wezmą udział w konferencji Hotel Trends Poland 2013. Stale rozrasta się również grono sponsorów najważniejszej imprezy branży hotelarskiej w Polsce, do którego dołączają najważniejsze hotelowe marki na świecie.

Elita światowego hotelarstwa na konferencji Hotel Trends Poland

Więcej

Best Western najlepszą siecią hotelową w Polsce już po raz drugi

M-S-M

Kilka słów:

Drugi rok z rzędu Best Western może poszczycić się mianem najlepszej sieci hotelowej w Polsce. Największa na świecie rodzina hotelowa ponownie została laureatem plebiscytu Best Hotel Award.

Best Western najlepszą siecią hotelową w Polsce już po raz drugi

Więcej

PLEBISCYT BEST HOTEL AWARD 2013 ZAKOŃCZONY!!!

PR

Kilka słów:

Już po raz trzeci w branży hotelarskiej zostały przyznane nagrody Best Hotel Award 2013.

PLEBISCYT BEST HOTEL AWARD 2013 ZAKOŃCZONY!!!

Więcej

Europejski Kongres Gospodarczy w maju w Katowicach

M-S-M

Kilka słów:

7-9 maja 2014 roku w Katowicach, odbędzie się największe biznesowe wydarzenie Europy Centralnej.

Europejski Kongres Gospodarczy w maju w Katowicach

Więcej

Program lojalnościowy Best Western Rewards rozbudowuje ofertę w Polsce

PR

Kilka słów:

Już od listopada br. polscy członkowie Best Western Rewards będą mogli zamieniać punkty zebrane podczas pobytów w hotelach Best Western na dowolne audiobooki dostępne w serwisie internetowym autdioteka.pl. Powstały w 1988 r. Best Western Rewards to jeden z pierwszych programów lojalnościowych w branży hotelarskiej.

Program lojalnościowy Best Western Rewards rozbudowuje ofertę w Polsce

Więcej

Lider eTurystyki – nagroda dla najlepszych hoteli i biur podróży w internecie!

M-S-M

Kilka słów:

Jak zdobyć nowego klienta? Jak go utrzymać? Jak go zachęcić by to właśnie na naszej stronie internetowej zarezerwował pokój lub wycieczkę? To częste pytania, które zadają sobie właściciele hoteli i dyrektorzy biur podróży odpowiedzialni za sprzedaż, szczególnie obecnie, gdy w dobie internetu kilkanaście milionów Polaków, każdego roku aktywnie poszukuje usług turystycznych w sieci, a opinia jednego niezadowolonego klienta może zaważyć na postrzeganiu całej organizacji.

Lider eTurystyki – nagroda dla najlepszych hoteli i biur podróży w internecie!

Więcej

Strona: 132 33 34 35 3661

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.