Artykuły i poradniki Standard:
Program dla branży HoReCa zachęcający do podawania Lipton Ice Tea z posiłkiem w perfekcyjny sposób
M-S-M
Kilka słów:
Warszawa, 20 maja 2014 r. – W maju br. marka Lipton Ice Tea wprowadziła kompleksowy program Lipton Ice Tea Perfect Serve dedykowany 500 wyselekcjonowanym lokalom z branży HoReCa.
Nowoczesny hotel - nowoczesne rozwiązania.
M-S-M
Kilka słów:
Dawno minęły czasy, gdy w hotelach przez lata nic się nie zmieniało, tak w wyposażeniu i wyglądzie, jak i w menu czy w zakresie atrakcji dodatkowych. A dzisiaj właśnie ZMIANY świadczą o tym, że hotel nie pozostaje w ogonie konkurencji.
Rozwój hotelu we współczesnych realiach.
M-S-M
Kilka słów:
W każdym przedsiębiorstwie, w każdej firmie i w każdym hotelu – odpowiednie zarządzanie pozwala na rozwój, innowacyjność i stabilizację. W dzisiejszych czasach klient przestaje zadawać sobie pytanie „dokąd jechać na wypoczynek”, ale „po co” i to należy sobie jak najszybciej uzmysłowić wdrażając kolejne rozwiązania.
Polska coraz ważniejsza dla Best Western
M-S-M
Kilka słów:
Do zarządu Best Western Hotels na Finlandię, kraje bałtyckie i Polskę dołączył Daniel Łukaszewicz z Grupy Dobry Hotel. Jest on drugim Polakiem, po Andrzeju Wójciku z Satoria Group S.A., we władzach firmy. To kolejny dowód na umacnianie pozycji Polski jako strategicznego rynku dla inwestycji w branży hotelarskiej w tej części Europy.
Pałac Odrowążów uzyskał pięć gwiazdek
Manor House SPA**** - Pałac Odrowążów*****
Kilka słów:
Pałac Odrowążów w Chlewiskach podniósł swój standard i ma pięć gwiazdek w kategorii hotel. Pozostała część kompleksu hotelowego Manor House w Chlewiskach - XIX wieczna Stajnia Platera oraz Termy Zamkowe mają standard czterech gwiazdek.
Nowoczesne rozwiązania telewizyjne dla hoteli
M-S-M
Kilka słów:
Samsung Electronics zaprezentował rozwiązania LYNK SINC 3.0 oraz LYNK REACH, umożliwiające podniesienie efektywności i optymalizację zarządzania systemem telewizji hotelowej. Dzięki nim, właściciele i managerowie obiektów mogą w wygodny sposób dostosowywać funkcje urządzeń do indywidualnych potrzeb gości, tworzyć i wyświetlać na ekranach spersonalizowane treści oraz znacznie zredukować koszty utrzymania jednocześnie eliminując materiały papierowe.
Hilton Worldwide wesprze inicjatywę “Godzina dla Ziemi” w placówkach na całym świecie
Hilton Garden Inn Kraków
Kilka słów:
Czwarty rok z rzędu, hotele Hilton Worldwide (NYSE: HLT) dołączą do inicjatywy „Godzina dla Ziemi” przez symboliczne wyłączenie świateł o godzinie 20:30 w sobotę, 29 marca. Setki hoteli Hilton Worldwide na całym świecie zgaszą tego wieczoru światła i zorganizują szereg dodatkowych działań, którymi pokażą swoje zaangażowanie na rzecz zrównoważonego rozwoju i poszanowania energii.
Ruszyła kampania marketingowa hoteli Best Western w Polsce
M-S-M
Kilka słów:
Best Western rozpoczęło 17 marca kampanię marketingową pod hasłem „-30% na wszystkie hotele w sam raz na Wielkanoc i Majówkę”. Promuje ona w Internecie wiosenną ofertę specjalną przygotowaną przez polskie obiekty należące do największej na świecie rodziny hotelowej.
Best Western International zbiera prestiżowe laury
M-S-M
Kilka słów:
Aż 20 Adrianów, nagród Hospitality Sales & Marketing Association International (HSMAI), zdobyło za 2013 rok Best Western International. Na zorganizowanej pod koniec lutego w Nowym Jorku gali wyróżniony został również David Kong – szef sieci otrzymał nagrodę za całokształt pracy.
Program konferencji SBE: "Event jako narzędzie biznesowe w promocji miast i regionów" w ramach Meetings Week Poland
Michalska Małgorzata
Kilka słów:
Stadion Narodowy, 18 marca 2014 r. 09:00 – 17:00