Artykuły i poradniki Top:
Samokształcenia czas… doskonalenie edukacja szkolenia
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
„W żadnym wieku nie powinieneś się wstydzić tego, czego nie wiesz, ponieważ zamiłowanie do nauk i zajmowanie się nimi nie ogranicza się do czasów szkolnych, lecz kończy się z życiem” - tak pisał już w XVI wieku Szymon Marycki i okazuje się, że motto to stało się niezwykle aktualne w dzisiejszych czasach.
Zaufanie, najwyższa jakość oraz skuteczność to 451 Wystawców na RemaDays
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
To absolutny rekord Polski! W lutowej odsłonie RemaDays weźmie, bowiem udział rekordowa liczba 451 wystawców, co daje V edycji RemaDays rekord wśród wszystkich dotychczasowych targów reklamy jakie odbyły się w historii Polski!!! Jeszcze żadne spotkanie targowe nie miało tak dużej liczby wystawców.
Wirtualna wycieczka po obiekcie jako wzbogacona forma prezentacji
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Nowe metody wizualizacji obiektów hotelowych dają doskonałe możliwości do ich prezentowania w Internecie. Taką nową, zyskującą popularność metodą jest prezentacja obiektów w formie wirtualnej wycieczki po obiekcie. Osoba oglądająca prezentację odnosi wrażenie, że rzeczywiście uczestniczy w zwiedzaniu –tak, jak gdyby była w wybranym przez siebie miejscu.
Pytania i odpowiedzi - konferencje w Polsce
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Nie wszystkie duże polskie miasta mają odpowiednią infrastrukturę do organizacji międzynarodowych konferencji, czy kongresów. Nie oczekujmy cudów od miast, które nie posiadają lotniska, terenów targowych – służących najczęściej za centra kongresowe zlokalizowanych w centrum miasta, czy różnorodnej komunikacji miejskiej (autobusy, tramwaje). Liczy się także wewnętrzny klimat miasta, a także atrakcyjne położenie. Łatwiej zorganizować konferencję, czy kongres w mieście „uniwersyteckim”; raz, że można zaadaptować wszelkie akademiki, na pokoje dla gości uczestniczących w spotkaniu, a dwa to mnogość atrakcji, które są obecne w takim mieście na co dzień, a w tych szczególnych…
Na światowej liście Top Miast – Gdańsk
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
„Dorling Kindersley”, czyli międzynarodowy wydawca renomowanych przewodników, wskazał Gdańsk jako jedno z 10 miast, które warto odwiedzić w 2009 roku! Ranking opublikował brytyjski dziennik "The Times".
Kryzys selektywnie uderzy w rynek szkoleń w Polsce
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Co drugi HR menedżer uważa, że wpływ kryzysu gospodarczego na rynek szkoleń w latach 2009-2010 będzie duży. Zdaniem badanych, budżety firm na szkolenia zostaną obniżone od 10 do 30 proc. Firmy zrezygnują przede wszystkim z wysyłania pracowników na szkolenia otwarte. Tak sądzi ponad 40 proc. HR menedżerów - wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Delta Training zajmującą się szkoleniami biznesowymi. Badanie zostało po raz pierwszy zaprezentowane na Międzynarodowym Kongresie Kadry w Warszawie.
Nowe centrum targowo - kongresowe w Warszawie
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Zakończył się pierwszy etap budowy Warszawskiego Centrum Targowo-Kongresowego MT Polska, które będzie kolejnym w Warszawie centrum wystawienniczym na skalę międzynarodową. W projekt budowy centrum zaangażowane są Międzynarodowe Targi Polska Sp. z o.o. - największy organizator targów w Warszawie i jeden z największych w kraju oraz Marsa Park - spółka z Grupy ECI (Europejskie Centrum Inwestycyjne).
Impreza integracyjna to przecież też rozrywka
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Imprezy integracyjne wiążą się z odpoczynkiem, relaksem i szaleństwem w gronie kolegów i koleżanek z pracy, mimo że dla firmy stanowią realne koszty.
Podsumowanie TOUR SALON 2008
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Tegoroczna ekspozycja zlokalizowana była w 3 pawilonach o łącznej powierzchni 26.000 mkw. Stoiska wystawców zajęły 8.000 mkw. netto. W roku 2008 o 10% wzrosła nie tylko liczba zwiedzających, lecz także wystawców z zagranicy, których pojawiło się w tym roku 218. Podczas targów zaprezentowanych zostało ponad 40 Nowości – nowych produktów i usług turystycznych, które zostały w specjalny sposób wyeksponowane.
"MIERZENIE EFEKTYWNOŚCI REKLAMY INTERNETOWEJ" - Seminarium
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
27 listopada 2008, Warszawa Organizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.