Artykuły i poradniki Tripadvisor:
Najwyższe standardy gościnności w XII-wiecznym Opactwie - Hotel Podklasztorze już pod szyldem Best Western
HOTEL PODKLASZTORZE
Kilka słów:
Wraz z końcem lutego swoje podwoje dla podróżnych otworzył Best Western Plus Hotel Podklasztorze. Hotel położony w XII-wiecznym Opactwie Cystersów do dyspozycji gości oddaje 53 zmodernizowane pokoje, odmienione lobby oraz restaurację, łączące w sobie międzynarodowe standardy sieci oraz wyjątkowy, historyczny charakter miejsca.
Jak Best Western wspiera hotele chcące dołączyć do sieci?
LAW
Kilka słów:
Best Western, największa na świecie rodzina hotelowa, od 70 lat stanowi dla wielu podróżujących gwarancję wysokiego poziomu obsługi hotelowej oraz dbałości o jakość usług. Proces akceptacji obiektów chcących dołączyć do sieci modyfikowany jest w oparciu o potrzeby oraz oczekiwania gości, a jego głównym celem jest weryfikacja spełnienia podstawowych standardów, tak aby setki tysięcy osób goszczących codziennie w hotelach Best Western otrzymywały określony poziomu obsługi oraz jednolity produkt.
Do 100% obłożenia i o połowę więcej zagranicznych gości - lipiec w obiektach sieci Best Western w Warszawie, Krakowie oraz Wrocławiu
LAW
Kilka słów:
Best Western podsumowuje wpływ międzynarodowych wydarzeń, które miały miejsce w Polsce na przestrzeni ostatnich tygodni, na zainteresowanie noclegami i strukturę gości w swoich obiektach w Warszawie, Krakowie oraz Wrocławiu.
Best Western Hotel Jurata jedynym hotelem sieci na Półwyspie Helskim
Best Western Hotel Jurata
Kilka słów:
W związku z dynamicznym rozwojem Best Western w Polsce, do międzynarodowej sieci hotelowej wraz z początkiem sezonu letniego dołączył Hotel Jurata. Inwestycja opiewająca na kilkaset tysięcy złotych polegała na dostosowaniu istniejącego obiektu to standardów sieci. Inwestorem jest Chopin Airport Development.
Saija Kekkonen Dyrektorem Zarządzającym Best Western na Polskę
LA
Kilka słów:
Wraz z początkiem maja, polskim oddziałem największej sieci hotelowej na świecie zarządza bezpośrednio Saija Kekkonen, która zajmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego Best Western na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję.
Zakupy i podróże za nocleg w hotelach Best Western
LA
Kilka słów:
Program lojalnościowy Best Western Rewards® (BWR®) oferuje swoim członkom możliwość wymiany punktów na zakupy, podróże czy bezpłatne noclegi w hotelach sieci. Dzięki temu, że od stycznia 2016 punkty nie wygasają i dużo łatwiej je gromadzić, goście Best Western z łatwością zaplanują wymianę punktów na wybrane oferty, których pełną listę można sprawdzić na stronie internetowej Best Western.
Zabytkowy hotel Podklasztorze już wiosną dołączy do Best Western
J Krzysiek
Kilka słów:
W położonym w województwie łódzkim, zabytkowym hotelu Podklasztorze właśnie rozpoczął się ostatni etap prac remontowych, które przeprowadzone zostaną w obiekcie przed jego dołączeniem do sieci Best Western wiosną tego roku. Obejmuje on modernizację recepcji, restauracji, sal konferencyjnych oraz korytarzy. Wcześniej odnowiono hotelowe pokoje, których wystrój oddaje teraz historyczny charakter obiektu, a ich nazwy nawiązują do zajęć średniowiecznych mnichów.
Kolejny wrocławski hotel pod szyldem Best Western zostanie otwarty w 2017 roku
LA
Kilka słów:
Sieć Best Western zapowiedziała rozszerzenie swojego portfolio w Polsce o kolejny hotel we Wrocławiu. Otwarcie czterogwiazdkowego Best Western Premier Wrocław planowane jest wiosną 2017 r. Inwestorem jest spółka Gwarna Wrocław, która rozpocznie prace przy budowie obiektu w marcu przyszłego roku.
Przedstawicielka Best Western na liście najbardziej wpływowych osób w światowej branży marketingowej
LA
Kilka słów:
Dorothy Dowling, wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży Best Western Hotels & Resorts (BW), zajęła 18. miejsce w 4. edycji rankingu najbardziej wpływowych osób w światowej branży marketingowej, tworzonym przez Forbes, Scribble Live i LinkedIn.
Best Western wprowadza nową mobilną stronę internetową i aplikacje
Arsić Lidija
Kilka słów:
Warszawa, 8 października 2015 r. – Best Western International unowocześnia swój mobilny system rezerwacji. Dzięki nowo wprowadzonym zmianom, takim jak np. udostępnienie przejrzystego, intuicyjnego interfejsu, klienci sieci korzystający z tabletów i smartfonów mogą teraz jeszcze łatwiej pozyskać interesujące ich informacje o poszczególnych obiektach i dokonać rezerwacji.