Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuły i poradniki Turystyczne:

„Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015”

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Polska Organizacja Turystyczna przygotowała publikację „Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015”. Celem opracowania jest wskazanie najważniejszych kierunków i form działania, które powinny być podejmowane w tak ważnej dla promocji Polski dziedzinie, jaką jest turystyka. Efektem spójnego działania ma być wyraźna poprawa międzynarodowej rozpoznawalności Polski jako kraju atrakcyjnego dla turystów, posiadającego konkurencyjne produkty turystyczne wysokiej jakości.

„Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015”

Więcej

I Ogólnopolski Zjazd Event Managerów" i konferencja" Event z pomysłem" we Wrocławiu!

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

DZIEŃ BIZNESOWY MIĘDZYNARODOWYCH TARGÓW TURYSTYCZNYCH WROCŁAW 2009.

I Ogólnopolski Zjazd Event Managerów" i konferencja" Event z pomysłem" we Wrocławiu!

Więcej

Małopolska musi promować swój region!

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

900 mln zł mniej niż rok wcześniej od turystów, tak wynika z najnowszego raportu Instytutu Turystyki. Jak zatrzymać złą passę - metodą może być skuteczna promocja regionu.

Małopolska musi promować swój region!

Więcej

Pytania i odpowiedzi - konferencje w Polsce

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Nie wszystkie duże polskie miasta mają odpowiednią infrastrukturę do organizacji międzynarodowych konferencji, czy kongresów. Nie oczekujmy cudów od miast, które nie posiadają lotniska, terenów targowych – służących najczęściej za centra kongresowe zlokalizowanych w centrum miasta, czy różnorodnej komunikacji miejskiej (autobusy, tramwaje). Liczy się także wewnętrzny klimat miasta, a także atrakcyjne położenie. Łatwiej zorganizować konferencję, czy kongres w mieście „uniwersyteckim”; raz, że można zaadaptować wszelkie akademiki, na pokoje dla gości uczestniczących w spotkaniu, a dwa to mnogość atrakcji, które są obecne w takim mieście na co dzień, a w tych szczególnych…

Pytania i odpowiedzi - konferencje w Polsce

Więcej

Turystyka weekendowa w 2009 roku

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Polacy nauczyli się już korzystać z dodatkowych dni wolnych w roku, chętnie wyjeżdżali na te krótkie ale intensywne urlopy. Miniony rok obfitował w długie weekendy, co cieszyło najbardziej portfele właścicieli pensjonatów i hoteli. 2009 rok nie dość, że nazwany rokiem kryzysu turystycznego, to jeszcze dodatkowo uboższy w dni kalendarzowego ustawowego wypoczynku.

Turystyka weekendowa w 2009 roku

Więcej

Na światowej liście Top Miast – Gdańsk

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

„Dorling Kindersley”, czyli międzynarodowy wydawca renomowanych przewodników, wskazał Gdańsk jako jedno z 10 miast, które warto odwiedzić w 2009 roku! Ranking opublikował brytyjski dziennik "The Times".

Na światowej liście Top Miast – Gdańsk

Więcej

Kraków buduje za unijne pieniądze

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Unijne pieniądze zaczną wpływać na konto Krakowa już w przyszłym roku. Dzięki nim pod Wawelem ruszą wielkie inwestycje.

Kraków buduje za unijne pieniądze

Więcej

Kryzys branży hotelowej rozpoczął się tej zimy

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Wobec słabnącej koniunktury, hotele ratują się drastycznie obniżając swoje ceny. Klienci mogą zatem liczyć na promocyne oferty.

Kryzys branży hotelowej rozpoczął się tej zimy

Więcej

MAXGODEK Multimedialna reklama w branży turystyczno – hotelarskiej

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

XXI wiek to czas obrazu. Gazeta bez dużych zdjęć czy Internet bez filmów nie mają racji bytu. Szybkie łącza i traktowanie sieci jako najlepszego źródła informacji sprawia, że firmy chcące zareklamować swoje usługi i produkty upatrują szansy na wyróżnienie się spośród konkurencji przy użyciu narzędzi e-marketingu. Rekordy popularności videoportali potwierdzają, że najbardziej efektywnym przekazem okazuje się połączenie obrazu i dźwięku.

MAXGODEK Multimedialna reklama w branży turystyczno – hotelarskiej

Więcej

e-TRAVEL FORUM 2009 - Międzynarodowa Konferencja

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

27-28 stycznia 2009, Warszawa To już druga edycja konferencji poświęconej zagadnieniom e-commerce dla branży turystycznej. e-Travel Forum 2009 dzieli się spostrzeżeniami, prezentuje osiągnięcia największych graczy na środkowoeuropejskim rynku i skupia uwagę wszystkich zainteresowanych marketingiem internetowym w turystyce. Zapoznaj się z najlepszymi praktykami z branży, posłuchaj przedstawicieli międzynarodowych firm, którzy podzielą się z uczestnikami konferencji swoją wiedzą i doświadczeniem. Skorzystaj z okazji wzięcia udziału w międzynarodowym forum dla profesjonalistów zajmujących się turystyką.

e-TRAVEL FORUM 2009 - Międzynarodowa Konferencja

Więcej

Strona: 144 45 46 47 4853

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.