Artykuły i poradniki Wizerunek:
Podsumowanie konferencji Marketing Miejsc Trendy 2013
PR
Kilka słów:
15 maja 2013 roku w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej we Wrocławiu zorganizowano konferencję Marketing Miejsc: Trendy 2013. Blisko 100 uczestników wysłuchało prelekcji poświęconych współczesnym formom promocji turystyki oraz roli marki lokalnej w promocji regionu.
Korporacyjna propaganda
Dulnik Karolina
Kilka słów:
Tak często postrzegane są komunikacja wewnętrzna i wartości firmowe. W Polsce częściowo stoją za tym poprzednie ustroje polityczno-gospodarcze, w których faktycznie zagrzewano do pracy "okrągłymi" hasłami. Tymczasem współcześnie nie o propagandę chodzi tylko o standardy, przewidywalność i poczucie bezpieczeństwa.
Marka lokalna dźwignią turystyki
PR
Kilka słów:
15 maja 2013 roku we Wrocławiu odbędzie się konferencja „Marketing Miejsc – Trendy 2013”. Podczas spotkania poruszone zostaną zagadnienia związane z designem i estetyką marek turystycznych oraz ich komunikowaniem. Przeanalizowany zostanie wpływ marki lokalnej na wizerunek regionu oraz oddziaływanie wydarzeń kulturalnych na wizerunek miasta. Prelegenci przybliżą również skuteczne metody promocji turystki i przedstawią case studies wybranych projektów.
Wykażmy się na EURO, a turyści do nas wrócą
PR
Kilka słów:
Jeśli podczas tegorocznych piłkarskich Mistrzostw Europy branża hotelarska zaprezentuje się zagranicznym kibicom z dobrej strony, może zagwarantować sobie znaczny wzrost zysków na wiele lat. Wcześniej należy jednak zwrócić uwagę na lekcje, jakie z organizacji dużych imprez sportowych wyciągnęły inne kraje.
Nowa strategia Vienna International Hotels & Resorts podstawą dalszego rozwoju
angelo Hotel Katowice
Kilka słów:
Wiedeń, 14 grudnia 2011 – Przed Vienna International Hotels & Resorts (VI) otwiera się obiecująca przyszłość dzięki nowej strategii. Koncentruje się ona na świeżej koncepcji marki nadrzędnej, nowoczesnych technologiach i umocnieniu pozycji specjalisty z zakresu restrukturyzacji. Celem VI jako jednej z największych austriackich grup hotelowych jest kontynuacja rozwoju i ekspansja na nowe rynki.
Dyrektorzy zagranicznych oddziałów Polskich Ośrodków Informacji Turystycznej spotykają się w Małopolsce.
Mercure Racławice Dosłońce Conference&SPA
Kilka słów:
W dniach 21-24 listopada Małopolska będzie gościć dyrektorów 14 Polskich Ośrodków Informacji Turystyczne - zagranicznych przedstawicielstw Polskiej Organizacji Turystycznej. W hotelu Dosłońce Conference & SPA w gminie Racławice spotykają się z władzami Polskiej Organizacji Turystycznej osoby odpowiedzialne za promocję turystyczną Polski w najważniejszych regionach świata:
Wydarzenie dla przedstawicieli samorządów na Targach Event 2011
PR
Kilka słów:
Jak zadbać o swój wizerunek, zanim dziennikarze przydzielą nas do określonej kategorii? W jaki sposób osiągnąć cel w zgodzie z potrzebami mieszkańców regionu? Jakie są właściwe, a jakie niewłaściwe wzorce zachowań samorządowych władz, które mają wpływ na postrzeganie regionu? Na takie i podobne pytania będzie można znaleźć odpowiedź na specjalnej konferencji organizowanej przez Związek Firm Public Relations „Biznes i samorząd – skuteczna PRomocja regionu”.
Cyfrowe pr@wo autorskie – prawdy i mity prawa Internetu
PR
Kilka słów:
Utwory cyfrowe (muzyka, film, fotografia, program muzyczny) – czy są chronione? Reklama internetowa i rozpowszechnianie wizerunku w sieci – na co zwrócić uwagę? Czy można rozpowszechniać wizerunki Pałacu Kultury lub Wawelu w reklamie internetowej?
Transport lotniczy w Polsce w trakcie Euro 2012
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
W trakcie trzech tygodni turnieju UEFA EURO 2012 Polskę odwiedzi od 800 tys. do 1 mln kibiców. Już dziś wiadomo, że przeważająca część ruchu turystycznego związanego z turniejem będzie się odbywać drogą lotniczą. Przed polskimi lotniskami stoi obecnie nie tylko duże wyzwanie, polegające na stworzeniu odpowiedniej infrastruktury. Niezwykle istotne jest również odpowiednie zarządzanie wzmożonym ruchem w przestrzeni powietrznej oraz dobra organizacja obsługi pasażerów na lotnisku.