Artykuły i poradniki Wydarzenie:
Największe wydarzenie sektora MŚP w Europie już we wrześniu w Katowicach!
M-S-M
Kilka słów:
Mała i średnia przedsiębiorczość to najważniejszy sektor polskiej gospodarki. To również główny temat Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw. O możliwościach rozwoju i wyzwaniach jakie stoją przed przedsiębiorcami dyskutować będą najważniejsze osoby w Państwie, osobistości ze świata nauki, polityki i gospodarki oraz delegacje zagraniczne z kilkudziesięciu Państw.
Targowy wrzesień w Gdańsku
PR
Kilka słów:
Koniec sezonu turystycznego to tradycyjnie początek zwiększonego ruchu w przemyśle spotkań biznesowych - widać to wyraźnie również w gdańskim kalendarzu eventów..
Turystyczni czempioni
J Krzysiek
Kilka słów:
Motywacja, stymulacja, inspiracja. Międzynarodowe Targi Turystyczne TT Warsaw to nie tylko wydarzenie umożliwiające prezentację oferty odbiorcom profesjonalnym i klientom indywidualnym oraz zawieranie kontaktów biznesowych pomiędzy międzynarodową, a polską branżą turystyczną.
Piąte urodziny Targów Event
PR
Kilka słów:
Jak stworzyć event, który na długo zapadnie w pamięci? Skąd czerpać pomysły i gdzie szukać podwykonawców do organizacji różnego rodzaju imprez? Jakie trendy obowiązują obecnie na rynku wydarzeń i dokąd zmierza branża eventowa?
Odbierz darmowe wejściówki na XVI Targi SHOWTECH 2013
PR
Kilka słów:
SHOWTECH 2013 czyli 16 Międzynarodowe Targi Technik i Usług w zakresie Organizacji Imprez (Teatr, Estrada, Studio). Odbędą się w dniach 18 do 20 czerwca w Berlinie.
Sezon turystyczny na Mazowszu oficjalnie rozpoczęty
PR
Kilka słów:
XVIII Targi Turystyki i Wypoczynku LATO 2013, które odbyły się w dniach 19-21 kwietnia, przyciągnęły tłumy warszawiaków. Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska w Warszawie przy ul. Marsa 56c zgromadziło w weekend około 25 000 odwiedzających, którzy przybyli, by zapoznać się z ofertą wyjazdową i skorzystać z targowych atrakcji.
Rok 2014 – rokiem branży HoReCa. Gotowi na boom po targach WorldHotel 2013
PR
Kilka słów:
Ubiegły rok przyniósł poprawę koniunktury na rynku branży gastronomicznej i hotelarskiej. Optymistyczne statystyki to między innymi efekt Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej EURO 2012, ale również wzrastającego popytu w związku ze spadającymi cenami pokoi hotelowych, dofinansowania inwestycji hotelarskich z funduszy unijnych, dobrych prognoz dla rynku turystycznego, a także mody na spożywanie posiłków poza domem i kilkudniowe wypady w kraju.
Marka lokalna dźwignią turystyki
PR
Kilka słów:
15 maja 2013 roku we Wrocławiu odbędzie się konferencja „Marketing Miejsc – Trendy 2013”. Podczas spotkania poruszone zostaną zagadnienia związane z designem i estetyką marek turystycznych oraz ich komunikowaniem. Przeanalizowany zostanie wpływ marki lokalnej na wizerunek regionu oraz oddziaływanie wydarzeń kulturalnych na wizerunek miasta. Prelegenci przybliżą również skuteczne metody promocji turystki i przedstawią case studies wybranych projektów.
Poznań zróżnicowany kulturowo
M-S-M
Kilka słów:
Miasto biznesu, nauki, turystyki i oczywiście kultury, uwielbiane przez studentów, doceniane przez mieszkańców i podziwiane przez turystów. W czym tkwi tajemnica Poznania, że od lat zajmuje czołowe miejsca w najróżniejszych rankingach? Oto, krótka charakterystyka tego miasta.